روايات

رواية هوس النقيب الفصل الثامن 8 بقلم نونا

رواية هوس النقيب الفصل الثامن 8 بقلم نونا

 

 

البارت الثامن

 

البارت3000كلمه
10

***************************
نعيمه: واقع منها الكأس نكسر

غرام: في اي ماما بسمالله ماحصلش حاجة
نعيمه وايدها علي قلبها: قلبي نار حاسه انه في حاجة حصلت
غرام: تعوذي ومن شيطان ياماما وتعالي اقعدي انا هكمل عندك
8

****************************************

فتح عيونه بصعوبه وهو مش قادر يتحرك وكان الدم مغرق وجه ومكان كان كله عتمه الا من ضوء القمر وتلفون اللي يصدح صوته في مكان كان وقع تحت اقدامه حاول يتحرك وياخذ تلفون بس ماقادرش وبعد محاولات مسك تلفون وفتح الخط وكان ياخد انفاسه بصعوبه

ادم: انت فين يا ارسلان مش بترد ليه “وستغرب من عدم رد ارسلان ” الو انت سمعني
ارسلان:بصوت كان مش واضح” اا انا عملت حادث
واقف ادم بفزع وهو يسأله ازاي حصل كده وهو فين وجرلو اي بس ارسلان كان يقوام انه مايرجع يفقد الوعي ثاني
ادم :بصريخ ” ارسلان انت سمعني خاليك معاي اهو ماتقفلش الخط جايلك ساعه زمان وكون عندك
5

ملاك: “بخوف من شكل ادم وصوته العالي” حبيبي اي اللي بيحصل مالك تصرخ كده
قرب منها ادم: مفيش ياقلب ادم انتي ارجعي نامي وماتقلقيش يمكن هتأخر

طلع من بيت بخطوات سريع و ركب عربيته وفتح الموقع وهو يتعقب اشارة تلفون ارسلان

وصل المكان اللي كان طريق مقطوعه وبعيد عن المدينه نزل من عربيه بسرعه وهو ينور بكشاف تلفون وينادي
ادم: ارسلان ارسلان فينك وتصدم من عربيه اللي كانت متدمره وقرب منها وشاف ارسلان بينزف كثير وفاقد الوعي وكان من جهة المتضراره اكثر مكان ما تخبطت العربيه طالعه ادم بصعوبه وهو شايله علي ظهرو

ادم : اتحمل ياصاحب اتحمل اصحك تموت
وبعد ما حاطه في عربيته وركب ودعس بنزين وعلي اقرب مستشفي وعمل اتصالات بلغ المركز البوليس ونطلقت دوريه مكان الحادث

وبعد لحظاات كان امام لمستشفي وداخل وهو يعيط
ادم: بسرعه دكتور
اخذو ارسلان منه ودخلو غرفة العمليات
ادم “بزعيق للدكتور بعد مامسكه من مقدمة قميصه” لو حصله حاجة هحرق المستشفي باللي فيها فاهم عايزه عايش
الدكتور: “برعب و رجفه” نحنا هنعمل اللي عليا يابيه
جالس ادم بقلة حيله علي الكرسي وهو يشد في شعره وطالع لنفسه سيجاره واخذه بين شفتيه وبص علي ايديه كانت غرقانه بدماء صاحبه
5

صدح صوت التلفون وخرج ادم من جيب البنطلوان وكان تلفون ارسلان واللي بتتصل امه زفر انفاسه وهو يضغط باصابعه مابين حاجبيه و فتح الخط اتاه صوتها الملهوف

نعيمه : كده يا ابني مش بترد وشغلتني تإخرت ليه.
ادم: خالتي معاك ادم

نعيمه :اهلين ياحبيبي ازيك بقولك انت بترد علي تلفون ارسلان ليه هو مشغول مش كده يبقي اعطيه تلفون قوله امك مشغوله عليك

قد يعجبك أيضاً
لعنة عشقي المحرم بقلم NonaAl12
لعنة عشقي المحرم
282K
3.6K
فاكهة حب محرمة دائمآ ماتكون لذتها مختلفه رغم كونها محرمة الا اننا لا نريد سواها هي تلك الدخيلة اللتي احبها منذ نعومة اظافرها منذ انا كانت تمسك بيده وياخذها لشراء الحلوه…
عشق صقر البدو بقلم Taeh12uars
عشق صقر البدو
14.1K
415
ماذا يحدث عندما تتصادم العادات والتقاليد البدويه مع فتاة عاشت بعيد عنها ماذا يحدث عندما تلتقي مع صقر البدو يالله لقد اشفقت عليك يا صغيرتي لقد وقعتي مع كبير البدو
حارة الباشا+١٨ بقلم Toli566
حارة الباشا+١٨
591K
14.9K
من هو ؟! هو الباشا كبير حارة الباشا . قوي لا يهاب أحد بل الجميع يهابوه هو . ذو كلمة مسموعة لا ترد أبدا . وان حكم بأمر لا يستطيع أحد ان يغير رايه . متزوج من ثلاث لماذا لا…
نــااار وهدنـــــه +٢١ بقلم SaraAhmed54054624
نــااار وهدنـــــه +٢١
606K
30.3K
رواية مشتعلة بالعشق، الصراع، والجنون… حيث لا هدنة تدوم، ولا نار تنطفئ!
أحبتني ملكه من الجن +21 بقلم AmiraMohamed153
أحبتني ملكه من الجن +21
339K
10.3K
هو لقد كنت وحيد رغم اني متزوج ولي اخوات ولي اهل كثيرين لكن دائما بعيد كل البعد عنهم رغم اني كبيرهم وانتي يا جنيتي الفاتنه لا أعرف كيف ظهرتي في حياتي ولاه احد يعرف بوجود…
في وكر الفهد +21 بقلم naynanos63
في وكر الفهد +21
404K
5.2K
احاول إشعال النار بالثلج كمن يحاول إخماد نار الحب بالكلمات..
عاجر بقلم Zainab_majid00
عاجر
4.2M
324K
رواية ( عاجر ) قصة عراقية حقيقية لشخصية اعرفها معرفة شخصية سأرويها لكم بقلمي زينب ماجد
ادم: خالتي انا بعتذر علي بقوله بس عايزك تمسكي نفسك ارسلان عامل حادث وهو دلوقتي في مستشفي

وقع من ايد نعيمه تلفون وهي تعيط بنهيار: يالهوووي ضناي ياربي احميلي ابني يارب
6

طلعت غرام من غرفة زين اللي كانت تحكيلي قصه عشان ينام ونام بالعافيه كان مسر يشوف ابوه قبل ماينام زاي كل يوم جريت غرام عند نعيمه وبهلع من صوت عيطها وجلست عندها وهي تحاول تخليها تقوم معاها وتفهم منها مالها
غرام: ماما نعيمه مالك اي حصلك 🥺

نعيمة “بهستريا” ارسلان ابني انا عايزه ابني ارسلان عامل حادث هو مش كويس في مستشفي ابني

غرام رجف كل جسمها من كلام نعيمه قلبها ضرب في صدرها بعنف وشهقت وهي تحاط ايدها علي فمها تكتم صرختها

واقفت نعيمه وهي تنادي علي شوفير وتقوله بسرعه ياخذها للمستشفي

غرام: انا كمان عايزه اروح معاكي

وبعد لحظات مرت علي غرام و نعيمه كانها سنين وصلو المستشفي ونزلت نعيمه وهي تسأل علي اي دور فيه ابنها وطلعت و وراها غرام تمشي بضايع

كان ادم جالس علي كرسي و راسه بين يديه وكمان آسر واقف و يزرع لممار ذاهب واياب وشعرها كانه مرار ايدو فيه الف مرات

نعيمه: طمنوني علي ابني الدكتور قال اي

آسر: اهدي ياخالتي هو لسه في عمليات ومفيش حد طالع من ساعة

ادم: وقعت عيونه علي غرام ونزلها بسرعه “عرف انها خطيية ارسلان”
6

بعد ساعات من الانتظار الصعبه

خرج الدكتور وعلي طول جريو عليه كلهم بيسألو

نعيمه: ابني يادكتور بترجاك قولي انه كويس والكل كان منتظر رد دكتور بالهفه

الدكتور: الحمدالله حالة المريض مستقره وقدرانا نطلع رصاصتين اللي بكتفه و ظهرو بصعوبه ونزف دم كثير بس بنيه جسمه القويه ساعدته الحمدالله هيبقي ساعاات في ملاحظه لحد مايصحي من بينج وننقله لغرفه عاديه وتطمنو عليه الف سلامه عليه مره ثانيه الكل زفر انفاسه براحه
5

نعيمه حضنة غرام بفرحه وهي تحمد في ربها: الحمدالله يارب الحمدالله استجابة دعواتي وحمتلي ابني

ادم: “بأبتسامه ” ده وحش ومش بيموت بسهوله
5

آسر: “وهو يخبط علي كتف ادم” انا متشكر اوي لو ولك كنا خسران ارسلان
ادم: مفيش داعي ده رفيقي واخوي و ده شي بسيط يوفي حق ارسلان

وبعد ربع ساعه كانو نقلو ارسلان لغرفه عاديه ودخلت نعيمه بلهفه ودموعها نزله علي خدها

نعيمه: و”هي تبوس ايديه و راسه” الحمدالله علي سلامتك ياحبيبي كده يا ابني تخوفني عليك انا اموت من بعدك لو جرلك حاجة ماليش غيرك في دنياه ياحبيبي

ارسلان: بعيد الشر عنك يمه اهو شايفني كويس ماجارش حاجة كلها شوي جروح
5

آسر: شد الهمه يا عريس عايزين نفرح بيك بقي الحمدالله علي سلامتك ابن العم.
ارسلان: الله يسلمك يا باشا.

ادم: اسدي الحمدالله علي سلامتك انت بس شد حيلك وقوم بسلامه وانا هكون ملقيهم و اطلع ميتين اهلهم “وقرب منحني جانب اذانه وهمس” في ناس برا هتموت من رعبتها عليك
ارسلان: عقد حاجبيه متسأل وبنفس لحظه دخلت غرام و قعت عيناه عليها وسودات
6

طلعو ادم. و اسر عشان ياخذو راحتهم

غرام “قربت بخطواته متردده وعيونها دمعت وقلبه اعتصر داخل صدرها بألم لما شفت شكله وهو نايم علي سرير و راسه ملفوف بشاش و كتفه كمان و وجه الوسيم مليان جروح ”

غرام: “بصوت ناعم” الحمدالله علي سلامه
6

ارسلان بدون ما يبص عليها وقال لي نعيمه بغضب اعمي عيونه وغيره

ارسلان: دي بتعمل اي هنا اي اللي جابها
8

نعيمه: عيب عليك ليه بتقول كده دي بتكون خطيبتك ومن حقها تكون جنبك

غرام من بعد كلام ارسلان طلعت من غرفه وهي تمسح دموعها بكف ايدها الصغيره” حيوان مغرور ياريت مات و رتحت من غروره لالا بعيد الشر عنه حرام ” طلعت الحديقه وجالست علي كرسي وهي حاط ايدها علي قلبها “وانت ثاني مالك خلاص اهدي اهو قعده زاي العفرية ماجاروش حاجة خالص بدق كده ليه وخفت عليه ليه هو بنسبه ليكي اي ياغرام
رفعت غرام راسها علي صوت شكري (الشوفير) اللي كان جاي ياخدها للبيت بطلب من ارسلان
6

شكري: يلا يابنتي اوصلك للبيت
هزت غرام راسها و واقفت معاه ومشيت اتجاه العربيه و ركبت وهي تسند راسها علي شباك

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

انتظرت البيت كله ينام وطلعت وهي تمشي بخطوات حذراه وشنطتها علي كتفها وفتحت الباب بشوي وهي تتسحب لبرا ومشيت خلف البيت و رمت الشنطه علي السور و بعدين هي نطت علي السور و لقيت العربيه منتظرها فتحت الباب وهي تجالس في مقعد الامامي
عهد: هاي يا بيبي وحشتني

معاذ: واخيرآ وانا كمان وحشتني اوي “سحبها لعندها من رقبتها ولتهم شفايفها بقبله قووويه ابتلعها فيها ”

عهد تمثل الخجل وكسوف (قال العاهره تمثل لخجل وهي تعطيه كورسات في سفاله)
5

معاذ: انا هقطعك تحتي الليله ومش هرحمك ابدآ
ونطلقو بالعربيه للستراحه يملكها اب ياسر

“غافلين عن تلك العيون التي ترقبهم في الظلام”
5

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

ثاني يوم الصبح

توقفت عربية آسر امام القصر ونزلت منها نعيمه تسند ارسلان ودخلو
اول ما دخلو جري زين للاحضان ابوه

زين: باااااابااا و رتمه في احضانه “تأوه اسلان بألم ” زين بعيون مدمعه انا اسف يا بابي عورتك ماكنتش اقصد انا خفت عليك اوي

ارسلان وهو يقرب يحمل زين في حضنه وعيونه تعلقت بتلك الفاتنه الواقفه في اول الدرج تبص عليه و اول ماتلاقو عينهم نزلت عيناها طول ولتفت تصاعد الدرج

نعيمه “تضيقت اوي من حركة غرام ” يا ابني نزلو جرحك لسه جديد معرفش ليه لعند انت طلعت من موت باعجوبه وبدل ماترتح طلعت غصب عنهم
1

ارسلان: ماتخافيش يمه يومين وهخف وكون كويس مش اول مره اخذ رصاص في جسمي

نعيمه: طيب يابني يلا تعال انا طلبت من( فاديه) الخادمه تعملك شوربي
و صاعد راسلان جناحه الخاص عشان يرتح وكل تفكيره في تلك الفاتنه وتجاهلها له
6

اما آسر بعد ماوصل ارسلان راجع للشركه
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★ دخلت الشركه وصوت وصوت كعابها يطرق الارض والكل يلقي عليها التحيه وهي ترد بابتسامه جميله ضغطت علي رقم 6 ونفتح الاسناسير ونصدمت من وجود آسر (لماذا حظها سيئه دائمآ ليضعها في مواجهة هذا الوحش الذي يريد افتراسها دائمآ) تجاهلة وهي تدخل الاسناسير
6

كان يتطلع عليها بعيون تلمع من العشق وقترب منها

آسر: شايف القطه عندنا في شركه بتعمل اي هنا

جنات: لتكون نسيت ولا افكارك انه شركه دي نصها الجوزي

ضغط آسر علي كف ايدو لحد ماظهرت العروق النفره وضربها بالحائط جنبها وجنات خافت كانت فاكره هيضربها ومن خوفها رمت نفسها في حضنه متمسكه في بدلة من وراه وتشد عليها

هنا آسر نساه نفسه وكل اللي حوليه وهو يشدها لحظه اكثر كانه روح كنت مفرقه جسمه ودلوقتي رجعتلو في قربها دفن نفسه في شعرها مستنشقه بهيام وضغط علي خصرها بتملك وجنون الرغبه ولع في جسمه رغبه عاشق لي معشوقته

رجعت جنات للواقع وهي تتحرك وتحاول تبعدو عنها وتضربه بايديها علي صدره: ابعد ياحيوان سابني انتي بتستغلني ابعد انا بكرهكك اوي اوي

آسر: الحضن ده كفايه يصبرني علي بعدك وغايبك لو تعرفي قاد اي بموت في اليوم الف موته وانا بتخيلك في احضان راجل ثاني غيري
6

جنات “بغصه وقوه وهي تحاول تتحكم في نفسها ومشاعرها اللي بتخونها في قربه” الكلام ده متأخر اوي معاش ينفع

ونفتح الاسناسير و بعد اسر عنها وطالع ع لطول بخطوات سريعه مبتعده عنه كانها شبح

جنات: ايمن في مكتبه

نورسين: ايوه تفضلي اقوله مين

جنات: مفيش داعي انا هدخل متشكره ياحبيبتي ربنا يساعدك (ودخلت مكتب بدون ماتخبط الباب) كان مشغول اوي في مراجعة بعض الصفقات رافع راسها وتفاجاء بوجود جنات اللي اول ما دخلت قعدت علي رجله وهي تدفن نفسها بين احضانه

ايمن: حبيبي مالك وبتعملي اي هنا

جنات: “وهي تبعد وجها عنه قليل” وحشتني هو ماينفعش اجي هنا عشان كده وبعدين انت نسيت ملفك علي طاوله جيت هنا عشانك شفت وانت وحش اوي

ايمن: تعالي بقي اوريك قاد اي انا وحش

جنات: لا ايمن بليز ماتعملش كده وكان صوت ضحكتهم وصل لي نورسين اللي هتموت من فضولها هي دي مين وسألت صديقتهاا
نورسين: هي مين اللي دخلت مكتب الاستاذ ايمن من شويه صديقتها: متعرفيش دي زوجته للاستاذ ايمن

شردت نورسين وهي تفكر دي مراته واكيد بيحبها ولا مايحبهش هي جميلة اوي لا فاتنه وشكلها لطيفه وكمان دي من نفس طبقته ومستواه
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
5

في مساء ساعه 10 كان الكل مجتمع في قصر ارسلان عشان يحمدوله علي سلامه
وعلي طاولة العشاء

كانت غرام واخذه زين في حضنها وتاكلو والكل كانو ملاحظين تعلقو بغرام وهي قاد اي بتحبه
كانت طول الوقت متجاهل ارسلان اما هو مابعدش عيونه من عليها ابدآ
6

جنات اللي كانت قعده جنب ايمن ومقبلها آسر اللي كان هو كمان هيأكله بنظرتها ليها اللي لحظتها اختو سما

ارسلان: بما ان الكل هنا ويارب دائما متجمعين علي كل خير عايز اقولكم انه كتب كتابي انا وغرام هيكون بكرا ولبعدو الفرح
5

تفجاءت غرام كانت متوقعه بعد الحادثه هيتأجل الفرح

الكل كان يبارك ليهم ومبسوط عشان ارسلان بعد كل سنين دول قرار يرجع يرتبط ويتزوج

نعيمه: يبقي بكرا هيكون الحنه وكتب الكتاب والبعدو الفرح ودخله مش كده ياحبيبي
ارسلان :اعملي اللي يريحك يمه
5

★★★★★★★★★★★★★★★★★
تسريع الاحداث
ثاني يوم
كان صوت الاغاني و بنات يرقصو والقصر مليان معازيم
نعيمه حبت تعمل كل شي حسب الاصول وتفرح غرام

غرام: خلاص ياجنات كفايه كده انا اصلآ مش بحبها الحنه
جنات: اسكتي لسه هطلب منها تكتبك اسم ارسلان
توسعو عيونها لا مش عايزه اوووف
جنات: طنط نعيمه
غرام: خلاص خلاص طيب اعملي اللي انتي عايزه
سما: الله دي تحفه الحنه عليكي هيتجنن ارسلان يمه انا بحسدك 🫦هتتزوجي
جنات: انتي خالص الثانوي لاول وبعدين فكري في جواز
نعيمه: المأذون تحت وصل
غرام قلبها دق بسرعه فرحه وتوتر وخوف من القادم

تحت عند رجاله

قرار احمد ابو جنات يكون وكيل غرام
وصال المأذون وبدأ بالاجراءات كتب الكتاب وبعد لحظات قال الجمله المشهوره (بارك الله لكما وعليكما وجمعا بينكم في خير بالذريه الصالحه)
6

الكل كان يبارك لارسلان
حضن آسر ارسلان بفرح لي ابن عمه وصديقه: الف مبروك يا نقيبنا
ارسلان: يبارك فيك وعقبالك ان شاءالله
أبتسم آسر بوجع و ارسلان كان فاهم صاحبه

ادم: سامحني تأخرت مالحقتش كتاب الكتب الف مبروك يا اسدي شكلك مستعجل اوي ماصبرتش لحد ماتخف جروحك
6

ارسلان:” لكمه بقوه في بطنه” الله يبارك فيك ودي عشان اثبتلك صحتي كويسه
6

ادم: يا ابن ال…. الله يلعنك يا غشيم

دخلت نعيمه وهي تغرزت بفرح: لروورووليش

وحضنت غرام: الف مبروك ياحبيبتي ده نهار اللي كنت عايزه اشوفه من زمان تعالي ياحبيبتي ارسلان عايزك تحت
غرام: “بتوتر” نزلت وقلبها بيقرع زاي الطبول ودخلت الغرفه وكان ارسلان واقف بكل هيبه ومعطيها ظهرو تلفت لما سمع صوت خطواتها وتجمد في مكانه الثواني وهو باصص علي شكلها المهلك القلبه كانت لبسه فستان طويل مخصر بدون حملات و وجه الفاتن بدون نقط مكياج خدودها كنت محمره من خجل كان يعشق كسوفها ونظرات عيونها البريئه عكس عيونه الجريئه الوقحه

ارسلان: تعالي قربي غرام “وكان مدد ليها ايدو”
قربت غرام بخطوات مرتعش وهي تمد كف ايدها الصغيره اللي ختفت بين ايديه الكبيره
شاف ارسلان نقش الحنه وبتسم وخذ ايدها قربها من شفتيه وطبع عليها قبله
غرام رتعشت وهي حاسه بشفايفه الساخنه و شنابه علي كف ايدها البرده
6

ارسلان: الف مبروك يا مراتي دلوقتي بقيتي مرات النقيب ارسلان عبدالعزيز الهوراي
غرام: الله يبارك فيك “رفعت وجها تبص علي اثار الجروح علي وجه الوسيم ”
ابتسم ارسلان: تبص علي ايه
رفعت غرام ايدها وحاطتها علي جرح فوق حاجبه: بتوجعك
ارسلان: تؤ تؤ مش بتوجع دي حاجة بسيطه جسمي كله مليان ثقوب من رصاص
فتحت غرام بوقها بصدمه وعجبه ارسلان شكلها ظريف قعد علي كنبه واخذها علي رجله وهو يطلع من جيب الجاكه علبه فتحها وكان فيها خاتم
اخذ ايدها ولبسها الخاتم
ارسلان :ماتقلعيش من ايدك ابدآ
كنت غرام تتنفس بالعافيه من قربه: هزت راسها بأيجاب
وكنت هتبعد بس ارسلان حاوط خصرها بأيدي
ارسلان :علي فين لسه بنحكي ياعروسه ياصغننه
ودفن وجه في رقبتها مستنشق رائحتها وطبع قبله رطبه مكان الشامه اللي في رقبتها وبعد ايديه عن وسطها
ارسلان: تقدري تمشي دلوقتي
7

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
الفرح

كنت غرام واقف بفستانها الابيض الرقيق زيها وفي ايدها باقة الورد الاحمراء كانت فاتنه بمعني الكلمه

نعيمه وجنات دخلو بعد ماخالصت الارتست وطلعت
6

نعيمه وجنات دخلو بعد ماخالصت الارتست وطلعت

نعيمه: “بعيون مدمعه” بسمالله مشاءالله ربنا يحميك ياينتي من عيونهم قمر
جنات: انتي طالع زاي الاميرات ياربي ارسلان هيتجنن فيكي
غرام: وانتي كمان حلوه اوي طالعه

وطالعو نعيمه وجنات وبعد ثواني داخل ارسلان كان يبص عليها كانها من خرج هدا الكون معقوله دي بشر لا دي حوريه او ملاك
قرب منها و رفع الطرحه وطبع قبله علي جبينها
ارسلان :يلا نمشي
واخذ ايدها وطالعو مع بعض للقاعه ولكل كان يصفق

ملاك: اه بس يا بيبي خلاص ابعد مش وقت اجنانك ده عيب واللهي لو يشوفن حد هيقول اي عندنا بيت يلمنا
ادم “كان متجاهل كلامها وهو زنقها علي حائط ويلتهم رقبتها وايدو تضغط علي خصرها”
ادم: اعمل اي بقي مش استحمل لحد مانرجع البيت وانتي بالبسك ده
ملاك: اوعدك نرجع البيت واعمل لي انت عايزو
وبعد محاولات في كبح جنان ادم استطعت ملاك تقنعو وطالعو من احدي الغرف
6

كنت شعل موسيقي رومنسيه هاديه واخذ ارسلان ايد غرام وهو يرقص معاها علي الالحان الاغنيه كان شكلهم مع بعض يجنن واي حد يشوف يقول مكملين لبعض

كنت غرام تتميل مع ارسلان وهي سنده راسها علي صدرو العريض و ايديه كانت محاوطه خصرها

عيونها وقعت علي ادم وتذكرتو انه نفس اللي كان في مستشفي ومعاه بنت شقراء قامه في جمال ولحظه بطنها المنتفخ عرفت انها مراته

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
دخلو غرفة الفندق اللي راح يقضو فيها ليلتهم الاولي وكان هديه بسيطه من آسر

دخلت بخطواته متوتره واقف ارسلان وراه وهو يفك الطرح وايدو تمشي علي طول ظهره وفتح ساحب الفستان ونحني يطبع قبله علي ظهرها العاري ورتجف جسم غرام كله وبعد عنها
ارسلان: تقدري تاخذي راحتك وداخل الحمام
زفرت انفاسها بضطراب من قربه المهلك وكنت خايفه اوي
فتحت الشنطه ونصدمت فين البيجامات اللي شترتها كل قمصان نوم وكلها شفافه وقصيره اوي
غرام: الله يخربيتك يا بنت لاي ياجنات غيرت الشنطه انا اوريك
8

لبست قميص نوم كان من دانتيل ابيض قصير وفوق منه الطرف بتعو
خرج من حمام وهو لفف منشفه علي خصره ويجفف شعره اظلمت عيونه لما وقعت عليها بهيئه المهلك والمثيره قرب منها وكنت غرام توخر بخوف وخجل وتبص لتحت وكنت تتمني تنشق الارض وتبلعها من خوفها لحد مالزقها في حائط وحصرها بأيديه وهو يتفحصها وقعت عيونه علي مقدمة نهودها اللي كان مكتوب عليها اسمه بالحنه هنا فقد اخر ذرة عقل عنده وهجم علي شفايفها يمتصهم ويبتلعهم ياخذ شتفتها العلويه بين اسنانه ويعض عليها وايدو تدعك في احد نهودها و رجولته كانت تحتك بأنوثتها من فوق المنشفه
غرام كانت حاسه نفسها طايره في سماء من شعور اللي حاسه تأرهت بأثره ونار ولعه في كل حته من جسمها لما قرص علي حلمة صدرها وهبط خذها في فمه يرضعو بجنون كاطفل جائع كنت غرام تتاوه ومغمضه عيونها شكلها قامه في الاثار بعد عنها ارسلان بصعوبه وهو يصرع بين قلبه وعقله بس بعد و رجعت غرام لسابع ارض بعد ما كنت طايره في سماء
7

بعد عنها وسابها بعد ما اخذ ملابس و رجع للحمام داخل دوش وفتح المياه البارده عليه لعلها تطفي نار الولعه في جسمه وبص علي رجولته المنتصبه حد الجحيم

اما غرام رمت نفسها علي سرير وهي تعيط

بعد لحظات خرج من حمام و طالع للبلكونه

كنت نايمه وهو طول لليل لما يغمض له جفن جالس علي كنبه واكمل علبتين سجائر وهو يتأمل ملامحها ويمنع نفسه عنها يمنع نفسها ياخذها بجنون وهو كان عايزها اوي بس مش قادر علي قربها

ومن هنا نقدر نقول ابتدأ هوس النقيب

6

يتبع✨

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى