روايات

رواية ضيق الحال خلاني شمال الفصل الثاني 2 بقلم المشاكسة حنين

رواية ضيق الحال خلاني شمال الفصل الثاني 2 بقلم ناهد ابراهيم

 

البارت الثاني

 

نمت على الكنبه بعد تعب يومين جسمي مش حاسه بيه
واطرافي كلها منمله ويدوب روحت في النوم وجاني كابوس مزعج اوي وبقى يتكرر معايا على فترات بعد كده هبقى هحكي عنه بإستفاضة بعد كده .

مفيش ساعه والمغرب اذن ولقيت ايمن بيصحيني وعمال يملس على شعري وهو قاعد على ركبه ووشه أدام وشي ولحد ما فتحت عيوني مش كنت لسه شوفته بعد الي حصل وبعد الي عملته في شرفه وعرضه .

اول ما استوعبت اتخضيت ولقيت الدموع بسيل مني ومش عارفه اوقفها ولا عارفه اقوله ايه ايمن استغرب من الي بعمله وقعدت يسألني مالك قولته مفيش حلم وحش وراح لحاله وكل ما اتكلم مش عارفه ابص في عينه كأني عامله جريمه لا هي جريمه فعلا .

بعد ما عدي من الوقت كتير قالي جعان دخلت عملت الاكل وانا برضه احساس الذنب مش عارفه امنعه ولا عارفه اسيطر على ردود فعلي مع جوزي بعد ما خلصت الأكل وغرفت الأطباق وهو ساعدني زي كل مره ورصينا الصنيه مكنش في سفره اصلا وقعدنا نأكل انا ماكلتش ولا لقمه طبعا ومش معاه اصلا عقلي مصور لي أحاسيس وامكن كان لسه ذرات من الضمير جوايا بتعاتبني وتشكي حظي جوايا .

ايمن نزل الشارع مع الجيران عشان يسهر في اللجنه الشعبيه وانا شغلت على الغسيل وروقت البيت عشان مبهدل ونظفت نفسي وقولت ادخل استمع التلفزيون وشغلت مش فاكره كنت بتابع تقريبا باسم يوسف في برنامج ولسه هنسجم في الحلقه ومنار اتصلت عليا .

منار : صحي النوم يا بنتي كل ده نوم صباحيه مباركه يا عروسه
حنين : بس بقي يا كس امك انتي السبب
حنين : انا مش هعمل كده تاني اصلا ولو فيها موتي لعلمك يعني
منار : خلاص يا مره رجلك جات والي كان كان انتي جايه تعملي شريفه الوقت
حنين : ايوه شريفه غصب عنك وعن اهلك كلهم انتي السبب
منار : انا السبب ليه هو انا الي كنت معاكي يا قطه عموما خلاص بقينا زي بعض ولا تعايرني ولا عايرك .
منار : قولي بقى عمل معاكي ايه ايه .
حنين : ولا حاجه عمل الي عمله وخلاص
منار : عليا انا خلصي بقى وقولي
حنين : انا مش قولتك مش هعمل كده تاني عايزه ايه الوقت
منار : الي يريحك بس مفيش واحده بتعرف طريق الفلوس وترجع عن الطريق يا عنيا .
حنين : انا هقدر ايه رايك ؟
منار : هنشوف وبكره تقولي منار قالت واصلا انتي فاكره ان ام خالد هتسيبك في حالك تبقى عبيطه .
حنين: ولا تقدر تعمل حاجه انا افشخها نصين انتي متعرفنيش.
منار : عرفاكي بس برضه اعرف ام خالد اكتر دي مره شرموطه مش بيفرق معاها حد .
حنين : هتعمل ايه يعني ولا تقدر تعمل اي حاجه قولتك
منار : من ناحيه تعمل فممكن تعمل كتير ابسط حاجه ممكن تقول لجوزك وتخرب بيتك .
حنين : يعني انتي معاها مش معايا وانا الي بقول عليكي صحبتي .
منار : اقسم ب**** انتي اكتر واحده بحبها يا بنت انتي صاحبه عمري بس صعبان عليا حالك وعايزه اشوفك مبسوطه وتعملي كل الي نفسك فيه.
حنين : يعني هتبقى مبسوطه وصاحبه عمرك كل يوم مع راجل زيك .
منار : ايه زيك دي انتي شيفاني شطانه
حنين : انتي السبب في الي وصلت ليه ده كنت فكراكي هتخافي عليا تمنعيني من القرف
منار : خلاص الي حصل حصل وانتي حره عايزه متعمليش كده تاني انتي حره
حنين : ايوه مش هعمل كده تاني وهتشوفي .
منار : خلاص الي يريحك بس انا عايزه اعرفك …..

ولسه هتكمل كلامها مصطفي البواب بيرن عليا على الويتنج حسيت اني كده ممكن اكشف لو جوزي في البيت كنسلت عليه مره في التانيه وفي الثالثه روحت قفلت التلفون خالص عشان لو جوزي رجع ممكن تحصل مشكله ويشك فيا .

بعد ساعتين او اكتر ايمن رجع وانا عملت نفسي نايمه مش عايزه اخليه يشوفني مش طايقه جسمي واحساس نقص جويا مش عارفه باي وش ممكن اتكلم معاه او ان سرير يجمعنا او انه ينكني مكان زوبر راجل غيره

ايمن دخل اخد دوش ولبس ترينج النوم ورش الريحه الي وشكله كان عايز ينيكني قعد يكحك ويعتطس كلها تليك عشان اصحي وانا ولا هنا عملت نفسي نايمه بجد لحد ما جه نام ولصق في ظهري وبيصحيني قعدت امنع نفسي واصحف بعيد عنه واخشب جسمي وهو ولا هنا برضه عمال يحسس فيا ويصحي حنين حنين وانا الي طالع عليا واممم اممممم واتنهد عشان يفهم اني مش عايزه لحد ما بقى خشن معيا وبقى بيصيحني بجد معرفش بدون تفكير لقيت نفسي بقوله اوف وروحت زعقت فيه بجد وقلبت وشي عليه بنرفزه اول مره كانت تحصل مني وطبعا قولت كلام زعيق مش فاكره منه غير انت مفيش غير كده مفيش حاجه اسمها تعبانه او مهدوده طول اليوم في مصالح البيت انا زهقت بجد .

طبعا كلامي كان بصوت عالي اوي وتقريبا الجيران كلهم سمعوا كلامي

طبعا زي اي راجل زعل وقلب وشه وقعد يسب وينعل فيا وسبلي الف مره وقعد ينعل اهلي والي جابوني ورزع الشماعه على الأرض ورزع الباب وطلع بره انا طبعا الدموع غرقت جسمي احساس الذنب من الي عملته في غيابه واحساس الذنب اني عارفه ان ملوش ذنب في اني انكد عليه من غير ما يعمل حاجه.

فضلت لحد الصبح لحد ما عيني اتفخت من العياط وهو نفس الكلام مستني بره زي كل زعله بينا اني اطلع واصالحه بس في اليوم ده ولا انا صالحته ولا هو دخل الاوضه ومع طلوع النهار لبس ونزل الشارع وانا زي ما انا بحطه ايدك ولا اتحرك .

قولت افتح التليفون لقيت الدنيا كلها كلمتني مكنش معايا واتس ولا اي حاجه من الحديثه دي كان تلفيون خطين صيني بزراير عادي مش نوكيا المهم لقيت نفسي بكلم منار معرفش ليه

منار : عايزه ايه مني تاني عايزه تشتميني تاني عموما انا غلطانه اني وقفت جنبك
انا : معلش حقك عليا كنت متضايقه عشان كنت متخانقه مع ايمن
منار : وانا ذنب امي ايه عموما ام خالد عرفتها انك مش هتنزلي الشغل تاني وزعلت وشكلها ناويه تيجيلك البيت وطلبت رقم ايمن بجد وانا قولت لها مش معايا لانه فعلا مش معايا بس سهل عليها توصل ليه .
حنين : وهي عايزه ايه من جوزي مثلا .
منار : الوليه دي مش سهله توقعي منها اي حاجه داهيه لتكون عايزه تعرفه الي عملتيه وتخرب بيتك .
انا : يالهوي يالهوي يالهوي انفضحت والي كان كان .
منار : متخفيش لسه هروح لها شوي كده هبقى هشوف هي ناويه على ايه واقولك .
انا : لاء متروحيش لوحدك خلاص انا هاجي معاكي وهشوفها عايزه ايه .

على الظهر نزلت من نفسي روحت لمنار قعت معاها وبعد زعيق بيني وبينها انها السبب في المصايب دي اتفقنا نروح لام خالد اترجاها تسيبني في حالي وكفايه كده ولو على الجمعيه جوزي هيتصرف وندفعها كمان يومين .

اول ما وصلنا ليها كانت قاعده بتفطر استنينا تخلص وبعد ما خلصت عملت اتصالات توزيع النسوان على الشغل وطلبت منها ندخل اوضه فاضيه وفعلا وافقت دخلت انا وهي ومنار ….

قعدت اطلب منها تسيبني في حالي وتنسى اني عملت كده واني ندمانه وووووو وافهم فيها وهي بالطريقه قعدت تحببني في الفلوس وان الراجل مبسوط مني واني هعمل فلوس كتيره وبعد كده ابقى ابطل واني زي بنتها وبتخاف عليا وعطتني ٥٠٠ جنيه شغلي من اول يوم قعدت تغريني بالفلوس واني اخري بعد كده ساعه واحده وارجع بيتي ولو مش عايزه نيك كفايه شغل تنظيف وطبخ وتبعت معايا واحده لو الزبون احتاج نيك.

حاولت اتهرب منها بس كان الخوف أتمكن مني وخوفت تبقى واطيه وتقول لجوزي او تفضحني وتطلع عليا كلام يخرب بيتي وافقت ان اخري اطبخ وانظف وارقص لو لزم الأمر اكتر من كده مفيش ….

قالت عندك شغل بكره مع نفس الزبون في عماره مصطفي البواب وهعمل الي حصل المره الي فاتت من غير ما يلمسني وهاخد برضه ٥٠٠ جنيه حتى لو محصلش نيك وغير الفلوس دي الجميع يبقى نصها اندفع سقط من عليا الشهر الي احنا فيه كمان مكنتش اعرف انها بتجيب رجلي عشان مش اسيبها وتستفيد من ورايا ومن عرقي بعد كده .

وأنا مروحه البيت عديت على الصيدليه اشتريت مطهر مهبلي ولبوس عشان الاتهبات ومرهم عشان كنت حاسه بوجع وهرش تحتي وعديت على السوق اشتريت كل نواقص البيت واشتريت فرخه ورز وسكر كل لوازم البيت وكام علبه سجاير ل ايمن عشان يبقى معاه حتى لو مش معاه فلوس …

طلعت الشقه عملت اكل كتير وقعدت منتظره ايمن لحد ما جه اخيرا بعد المغرب عملت الرز على السريع وهو دخل عمل نفسه نايم عشان كان حقه يزعل بصراحه من رد فعلي وطيت على الرز ودخلت عليه كل ما احاول ارضيه يزقني ويشتم لحد ما بالعافيه اخيرا رضيته ودخلت اخد دوش وانا غرفت الاكل وقعدنا اكلنا وعملت له الشاي واديته علبه السجاير عشان كان خلص والباقي شيلته بعيد عنه .

قعد يسألني جبتي الفلوس منين قولته من منار صحبتي سلفتني لحد ما **** يكرمك وتلاقي شغل أو ترضي تشغلني وكمان دفعت الجمعيه الشهر ده منها كان معاها فلوس زياده اخدت منها وقعدنا نتكلم لحد ما نص الليل جه دخلت الحمام حطت العلاج والمرهم واول مره اغير في الحمام مش عايزه اخليه يشوفني او بمعني اصح مش طايقه يشوفني بعد عملتي.

جيت في جنبه وقولت هنام لقيته قعد يكلمني كلام رومانسي انه بيحبني وأننا مستحيل يتنازل عني وانه كان غبي انه شتمني امبارح وهو كمان رضاني جدا جدا لدرجه اني كنت هستسلم بس على اخر لحظه وهو خلاص حسيت بزوبره واقف تحت الدفايه فوقت وقولت له معلش تعبانه وواخده علاج يوم تاني بحكم اننا لسه متصالحين رضي ومحتطش في باله النكد ونمنا وش الفجر ….

تاني يوم صحيت بدري نزلت اشتريت الفطار وصحيت ايمن فطر واتفقنا ينزل يشوف شغل في اي محافظه جنبا او يشوف اي شركه او اي مكان يسعى على رزقه هو نزل وانا دخلت اخد دوش والغريبه اني عملت نفس الي حصل المره الي فاتت لبست لانجري وحطيت برفيوم على جسمي وعملت ميكب خفيف ولبست عبايه وطرحه نص شعري باين ونزلت روحت لمنار قبل المعاد مع ابو نايف في عماره مصطفي .

اتفقت معاها وعرفتها لو جوزي سالها اني اخدت منها فلوس تبقى عارفه تقول ايه ولو سالها اني كنت معاها تبقى عارفه ترد عليه وبالمره فهمت منها اتعامل ازاي مع الوضع وإزاي ابقى فاهمه في الشغل وكده يعني .

ام خالد اتصلت عليا عشان الراجل مستعجل وكمان اتفقت مع منار على شغل تروحه هي كمان لبست منار ونزلنا انا في طريق وهي في طريق تاني بعيد عني .

ركبت نفس الموصلات والمره دي اتصلت على مصطفي يستناني على باب العماره وفعلا اول ما شفني كان معرفني ادخل على طول وهو هيكون ماشي ورايا ونطلع علطول بس المره دي سجل التاني الاول مش التامن قولت اشوفه ماله ده .

دخلنا قالي بالنص انا باخد حقي نوم مع أي واحده بتطلع عندي العماره ولو مش عايزه نوم يبقى ايدك وانتي طالعه على ١٠٠ جنيه مش عجبك انزلي ومش هطتلعي تاني يا اما تنزلي بفضيحه شوفي الي يريحك .

اتصلت على ام خالد قالت اعملي الي يريحه هو الي بيجيب الشغل لينا وكل النسوان بتراضيه يا حنين ريحيه خمس دقايق وانتي نازله وخلاص او اديه ١٠٠ جنيه انتي حره …..

قعدت ازعق بس طلع النظام كده بعد تفكير كتير قولت له خلاص هدورها في دماغي وانا نازله هقولك ان كان فلوس ولا الي انت عايزه بس سيبني اشوف شغلي الوقت .

طلعنا وسجل لي الثامن عند ابو نايف اول ما شافني نفس النظام عينه برقت ليا جامد وشكله كان شارب طينه وحالته زفت برضه كرمش لمصطفى فلوس في ايده وقفل الباب وراه واخدني نفس الكلام على الليفينج.
بهدوء قولت له مش هيحصل حاجه وانا هعمل اي حاجه معادا اني اتناك تاني ده اتفاقي والا همشي طلع فاهم كل حاجه وأم خالد كانت متفقه معاه اخري رقص وهو فهم كده …..

دخلت المطبخ لقيت مواعين كتير وسخه غسلتها ونظفت المطبخ وسيقت الأرض وغسلت الحمام وروقت الشقه على الوش على السريع طلب مني اعمل اكل عملت له اكل برضه وخدمت عليه غيرت له الشيشه اكتر من مره وهو يشرب شيشه ويشرب خمره طول ما انا رايحه جايه ادامه .

بعد ما عدي بتاع ساعتين قالي اغير واقسم ان مش هيحصل حاجه دخلت غيرت فعلا كنت جاهزه اصلا والانجري على جسمي خلعت وقعدت جانبه اصب له وهو يشرب والعافيه طلب مني اشرب كأس شربته بالعافيه كان لسه طعمه مقرف بالنسبه لي قعد يشرب شيشه وينفخ في وشي ….

عدى الوقت مني والعصر اذن وبدون قصد شربت بعد إلحاح منه كاسين لسه فاكره حسيت اني مبسوطه اوييي ومزاجي بقى حلو اوي طلب مني ارقص لقيت نفسي متحزمه وبرقص بمزاج ودلع عجبني نيك وبقيت بتمايع اوي عشان اعجبه واغريه اكتر .

بعد ما شبع رقص وقعدت جنبه اخد نفسي لقيت ايده بتمد عليا وعايز ينكني شيلت ايده وجريت بعيد عنه قعد يقنع فيا رفضت اخيرا عرف يخليني أوافق بطريقه مكنتش اعرف نفسي اني ضعيفه ادمها خلاني زي الكلبه ادامه وبقيت خاضعه لكل طلباته .

اتكلم معايا بالغه الفلوس عرض عليا ٥٠٠ جنيه ووافق اتناك رفضت او كنت بتصنع الرفض رفع المبلغ الف جنيه وقعد يترجاني كان هيموت وينيك باي شكل وانا برفض ومش عارفه برفض ليه كنت خايفه ارجع تاني في كلامي اني مش اتناك ولا عشان جوزي وضميري اخيرا لقيته بيقولي لي الفين جنيه لو وافقتي ….

لقيته قام من مكانه دخل جوه وانا واقفه مكاني عاجزه عن اني اتكلم ولا متخيله الي بيحصل الفين جنيه مبلغ كبير اوي ده يسدد كل حاجه طول الشهر ويفيض منه كمان الي هو ازاي عشان ساعه نيك يدفع المبلغ ده اد كده كنت عبيطه المره الي فاتت واخدت ٥٠٠ جنيه بس يا تاره لو وفقت هبقى خلاص شرموطه بتناك بالفلوس وهبيع نفسي لكل مره كده ولسه حبل أفكاري شغال ولقيته طالع وبيعد في الفلوس وبخياير فيا بين اني ادخل معاه وبين انه يتصل على ام خالد يبعت لها واحده تتناك مكاني وتاخد الفلوس هي …

لقيت الفلوس طمعت في عيني وعيني برقت ليهم وبقى الوسواس الوحيد في وداني ازاي تبقى الفلوس بتاعتي انا ولقيت نفسي بهز راسي بهدوء ووافقت اني اتناك تاني والغرض الاول والاخير الفلوس برضه…

اتمشيت عليه عطاني الفلوس حطيتهم في البوك بتاعي وسيبتهم على الترابيزه وتمشيت عليه اخدني في حضنه ودخل بيا على اوضه انوم خلعني الانجري وبعديها البانتي الفتله وقعد يلحس في كسي كتيير اوي وبعديها مصيت زوبره وبعديها برضه نفس المعاناه زوبره كان تخين فضلت اتحمل فيه زي المره الي فاتت لحد ما اتعودت عليه قعت اتناك منه بتاع ربع ساعه وبصراحه مش كنت متمتعه خالص معاه وكنت بصوت واصرخ معاه عشان ينزل مش عشان في متعه بالعكس كانت الاتهابات تعباني نيك ….

مفيش ربع ساعه من بدايه الدخول ولقيته نزل لبنه جويا وطبعا ضميري كان مريح شوي المره دي ومش عيط ولا لطمت دخلت الحمام اخدت دوش ولبست وسألته لو عايز تاني قالي لاء طلب مني اجهز له الشيشه قبل ما انزل فعلا جهزتها وجهزت الثلج عشان لو شرب خمره واتصل على مصطفي اول ما اتصل وشي قلب عشان الي عايزه ….

مصطفي وصل واخذني الدور الثاني دخلنا الرسبشن كبير عشان كانت تقسيمه الشقه تختلف مصطفي قعد يحكي عن حوارات الي بتحصل في العماره وعن البنات والسكان الخلايجه عنده وعن انه ممكن يشغلني احسن من ام خالد وسألني باخد كام قولته باخد الفين جنيه في الساعه طبعا قالي كتير اوي هو بيتفق على الساعه ٨٠٠ ولو حلوه زيك شكلها هانم وصغيره في السن لحد الف والف ونص لو الزبون مش لاقي غيرك .

وافقت على اقتراحاته كلها وقعد يقرب مني كان عايز ينيكني قعدت اقوله المره الجايه والكلام ده مش اكل معاه صمم انه لازم يجربني عشان اطلع شغل عنده بعد كده ولو محصلش مش هطلع تاني ويطلعني بفضيحه كان راجل متناك اوي ….

وافقت انه يعمل واحد بس بسرعه عشان أخرت على جوزي اوي المغرب خلاص هياذن وانا بره طول اليوم مصطفي لسه هيبوس فيا وانا رفضت قولته بقرف من البوس وفعلا كنت هقرف اوي لو باسني المهم قولته اخلع هات امص لك الاول مصطفي وقف وانا قاعده على الصالون ولسه بيرفع طرف الجلابيه عشان ابداء مص وحصلت مفاجأه مكنتش عامله حسابها بالمره …….

الجزء الثالث

لقيت التليفون رن عليا وأيمن رن عليا فوق العشر مرات وانا كنت ناسيه التليفون في البوك بره وانا جوه مع ابو نايف اول رنه فصلت وانا متمسره مكاني رافعه جلابيه مصطفي ومش عارفه هقول ايه لجوزي واقوله انا فين ولو طلب يتأكد اني عند منار هعمل ايه عيني رغرغت بالدموع وريقي نشف مش عارفه اكدب اي كدبه .

الرنه التانيه في نصها فتحت عليه اتعصب عليا والحمد لله قعد يطمن عليا الاول وطبعا بزعيق خوف وسالني انتي فين قولت له عند منار صحبتي وجايه طبعا سألني آخرتي له والكلام ده قولته انا لسه رايحه عندها العصر وكنت نايمه طول النهار من داخل الكذب بقى .

عرفت منه انه جعان وتعبان من لف طول اليوم عشان بيدور على شغل قفلت معاه بعد ما قولتله هشتري اكل جاهز وانا جايه وكذبت عليه بكلمتين رومانسيه على حنه وقفلت .

طبعا نبضات قلبي كانت ودني سمعاها ولساني كان ناشف مش عارفه احركه من الموقف ووشي كله كان عرق من الخضه كنت اول مره اكذب عليه كذبه مصيبه .

المتناك مصطفي ماصدق اني قفلت راح رافع الجلابية لنفسه ونزل الباس من وطلع زوبره بنفسه مصطفي كان قمحاوي مايل للون الاسود بحكم انه صعيدي وتقريبا حسب ما افتكر كان من المنيا وعمره كان في الأربعين ساعتها تقريبا وجسمه صغير شوي وقصير حبه المهم طلع ابن الوسخه منظف شعرته وحالق حتي الجانبين في فخده وملمع البيض زي ما يكون جاهز ومتاكد انه هينك او هو متعود على كده .

المهم طلع زوبره كان بالنسبه لجسمه كبير واسود بس ابن الوسخه كان بتاع نسوان وبياع كلام قعد يقنع فيا انه هيشغلني شغل على مستوى عالي وهيجب زباين حلوه وهكسب أكتر من ام خالد وعملي البحر طحينه .

هو بيتكلم وانا بداء امص زوبره وانا قاعده وهو واقف وشوي اتف عليه وانزل الحس بضانه والحس ايسكريم من تحت بضانه وانا طالعه لحد خورم زوبره فوق نازله طالعه وايدي التانيه بتدلك بيضه تحت عشان يبقى مثار أكتر واكتر ….

بعد بتاع خمس دقائق مص ولحس في بيضه وهو واقف قالي عايز انيك قعدت اترجاه ينزل المره دي في المص والمره الجايه ينيك براحته ابقى عامله حسابي عشان جوزي والظروف مش رضي ابن المتناكه وصمم اني اخلع .

خلعت الصندل وخلعت الفيزون والبانتي وطبعا عشان كنت خايفه ان الشقه مش امان مش رضيت اخلع أكتر من كده ورفعت باقي البس كله لفوق وسطي وانا على الكنبه فتحت رجلي رجل فوق ورجل في الهواء قعدت يقلب وشه كان عايز يخلعني كله صممت انه كده يا بلاش وفعلا خلع كل لبسه ابن الوسخه جسمه معضل بس قليل في الجسم اوي المهم قعد يتف على زوبره ويدعك في زنبوري وبداء يمشي زوبره على شفرات كسي لفوق وتحت وفي الاخر دخله واحده واحده وانا من اول ما دخله وانا على كلمه واحده خلص جوزي هستعوجني كده هتاخر يله .

قعد ينكني بتاع عشر دقايق لحد ما زهق من الوضع ولفني عشان اعمل دوجي وفعلا انقلبت له وفنست له دوجي رجي مفتوحه قعد يرزع بالجامد ابن المتناكه كأني مراته مش راحم كسي ولا حاسس اني موجعه من الاتهابات كسي غرق زوبره التهبات جبنيه البيضاء ومكان اللبن بتاع ابو نايف وهو كل شوي يتف عليه ويحشره جويا ويضرب اسبانك على طيزي فضلنا في الوضع ده خمس دقايق كمان

اخر ما زهقت ضميت رجلي غصب عشان اقمطت عليه وقعدت اتصنع انه فحل وهموت منه ارحمني اه اه وقعدت اصوت واترجاه وهو اول مت عملت كده وقعت أقمطت كسي واضمه أكتر واكتر واكتر لحد ما حسيت بمايه نار نزلت في كسي لبنه كان سخن اويييي المتناك حسيت ان مايه نار نزلت جويا عشان الاتهبات كانت هاجت بسبب الاحتكاك والسخونه الكتير من النيك .

لبنه نزل مني على الكنبه قعد ينفخ قولته ابقى هات مناديل اعملك ايه يعني غصب عني ابقى اعمل حسابك في فوطه او باكو مناديل بعد كده جريت على الحمام نزلت باقي البن في القاعده وغسلت مكانه وطلعت لبست البانتي والفيزون والصندل وعدلت هدومي ومصطفي سجل لي وفضل هو في الدور التاني عشان مفيش حد يشك فينا.

يدوبي وصلت الشارع والمغرب اذن بس كنت خلاص بدأت اشم الهواء واحس تاني انه رصيد الستر لسه شغال معايا وعدت على خير ويقطع حبل أفكاري ايمن يكلمني وزعق المره دي انتي فين والكلام ده قولته خلاص بشتري الاكل وجايه ركبت بسرعه وانا خلاص هوصل البيت عديت على محل مشويات اشتريت فرخه مشويه وكفته وانا طالعه طلعت الفلوس من البوك حطيتها في حماله صدري عشان ايمن مش يشوفهم .

اول ما طلعت قعدت اتأسف لايمن واخدته في دوكه انا جعانه خد الاكل جهزه لحد ما البس حاجه عرقانه من الطريق جاي جري عشان وانا جعانه طول اليوم مستنياك ايمن فعلا اخد الاكل ودخل المطبخ يغرفه ويجهز وانا كنت عايزه فرصه اخفي الفلوس عنه وفعلا اول ما دخلت اوضه النوم طلعت الفلوس وحطيتها تحت هدومي ايمن عمره ما لمسهم قبل كده .

طلعت على الحمام عملت دوش غسول لكس وحطيت لبوسه تفور الاتهبات وعملت حمام واخدت دوش متين خرجت فيه كل تعب وعرق اليوم وغسلت ريحه الرجاله من عليا ومحيت ريحه النجاسه من مناخيري لبست كاش مايوه من بتوع البيت عادي وحطيت المرهم وطلعت لقيت ايمن جهز الصنيه وقاعد مستنيني على الأرض اول ما طلعت قعدت جنبه كنت هموت من الجوع شغل مسلسل كنا متابعينه لن اعيش في جلباب ابي نور الشرف استمعنا الحلقه واحنا بناكل من كتر الجوع اكلنا الفرخه كامله والنص كيلو كفته …

عدي روتين اليومي للبيت بسرع من عمايل الشاي وجوزي شرب الكام سجاره بتوع كل يوم وكلم أصحابه وانا دخلت كلمت منار حكيت ليها الي حصل وحسدتني على الفلوس واكدت عليا اني مش اقول ل ام خالد هطمع في حاجه منهم وهي كمان حكت لي الي حصل معها مع الزبون الي راحت ليه هي كمان والكلام اخدنا لحد ما خلصنا كل حاجه …

((((امي وبابا كانو عايشين في الأيام دي ولكن اسمحوا لي هحذف دورهم من القصه ارجوا تقبل ذلك ))))

خلص الرويتن بتاع كل يوم بسرعه واخر الليل جه وأيمن لسه بره قفلت التلفون خالص وحطيت دماغي على المخده وبسرح بخيالي هعمل ايه بالفلوس دي ولو اشتغلت سنه على الوضع ده هبقى غنيه فشخ وهيبقى معايا فلوس كتير وغنيه وانا بتخيل احلامي الجميله بدون وعي ومن كتر التعب روحت في النوم نمت وروحت في النوم …….

صحيت تاني لقيت ايمن نايم نزلت اشتريت الفطار فول وطعمية والعيش وجهزت الأكل ودخلت صحيت ايمن لقيت بوزه مترين قعدت اقوله مالك كل الي طالع عليه مفيش اقوله انا مزعلاك يقولي انتي شايفه نفسك عملتي حاجه تزعل وفضل الوضع كده لحد الساعه ١١ اخيرا فهمت هو زعل ليه وعشان ايه …

كان في فراخ وظفر واكيد كان عايز ينام معايا وانا نمت قعدت أفهمه اني تعبانه واني موجوعه واشتريت علاج ويومين وهبقي كويسه لحد ما لبس ونزل يشوف هيعمل ايه ان كان يشوف شغل أو على القهوه او مع أصحابه مش قالي …

كالعاده فتحت التليفون بسرعه ولسه بفتحه مصطفي رن عليا فتحت عليه قعدت يجر ناعم معايا الاول وكلام من ده وانا جاريته في الكلام بالطريقه المهم طلع جايب لي شغلانه مع زبون مصري على كلامه محترم وصاحب محل كبير ومبسوط والكلام ده …

انا : مصري لاء اكيد جعان يا عم انت
مصطفي: لاء ده مبسوط وهيدفع الي هتقولي عليه
حنين: انت متأكد من كلامك
مصطفي: عيب عليكي انا مش هضحك عليكي يعني
حنين : طيب ده طلباته ايه
مصطفي: ولا حاجه هتيجي شقلب واقلب
حنين: انتوا برضه بتاع شقلب واقلب انتم بطلتوا عين ابونا
مصطفي: لاء ده مش هيكمل معاكي انتي ضيقه ومش هستحمل .
حنين: ياسلام اما نشوف
حنين : طيب انا بشتغل بالنهار وبس وآخري ساعه بالكتير
مصطفي: ساعه لاء خليها ساعتين عشان بيحب ياخد راحته
حنين : ماشي كله بحسابه
مصطفي: طيب اقوله كام الاول وبعد اذنك عايز يشوفك ابعتي صوره .
حنين : صور لاء ممنوع وكمان تيلفوني بزراير مفهوش كاميرا
مصطفي : خلاص ماشي اقوله كام بقى
حنين : انت شايف هيدفع كام واستاهل كام
مصطفي : هيدفع خمسميه ماشي
حنين : خمسميه ايه انا باخدهم لو غسلت مواعين عند ابو نايف انت شوفت بعينك اخدت الفين امبارح
مصطفي : يعني اقوله كام من الاخر
حنين : عشانك انت الف ونص
مصطفي: مش كتير
حنين : لاء مش كتير شوفه وكلمني
مصطفي : هرد عليكي تاني الوقت سلام

قفلت مع مصطفي اتصلت على ام خالد قالت لها انا تعبانه مش هقدر اشتغل كام يوم عشان عندي التهابات هتموتني قالت ماشي عندي بنات كتير بس لو ابو نايف طلبك بالاسم لازم تيجي الراجل بيدفع وبيقدرك كويس بعد ما اتكلمنا قولت لها ماشي وقفلت معاها ….

لسه هلكم منار ومصطفي رن تاني قالي الراجل آخره الف جنيه طبعا وافقت من غير تفكير اول مره امسك الفلوس دي في ايدي وبسهوله كده مصطفي قالي بالليل طبعا رفضت وقولت الشغلانه طارت اتصل عليا مره واتنين عشان يقنعني حتى لو بعد العشا عشان شغل الراجل انا مكنش ينفع ومستحيل عشان ايمن والبيت .

اخيرا الراجل وافقت على الساع ٤ لحد سته قرب المغرب ايامها وطبعا مصطفي قالي لازم المره دي ياخد راحته فهمته ان الوقت هيبقى ضيق وانه مينفعش هراضيه بالفلوس وهعوضه مره تاني وافق المتناك .

اتصلت على منار عرفت انها خلصت شغل العياده ورايحه شغل تبعها هي زبون معرفه معاها وهتقضي اليوم معاه مش رضيت اعرفها اني هشتغل لحسابي انا كمان واني شغلت دماغي زيها وهلعب انا كمان من ورى ام خالد ….

روقت البيت وجهزت الاكل على التسويه وتصلت على ايمن عرفته اني هروح لمنار تاني النهارده وهاخر عندها شوي هو كمان بشرني انه بيخلص مصلحه يطلع منها بقرشين وكان صوته زي ما يكون شغال أو بيشيل حاجه…

قولت بس فرصه حلوه النهارده دخلت الحمام عملت دوش لكسي بمايه ساخنه فايره جامد اوي وحطيت غسول وقعدت فيها لحد ما بردت عشان الالتهاب وجهزت نفسي ولبست المره دي دريس ضيق وعملت ميكب مختلف ولبست صندل كعب عالي قولت هبقى براحتي ايمن هيتاخر وانا هرجع قبله يبقى قشطه اعيش براحتي النهارده ..

نزلت ركبت مواصلات كل مره خلاص بقيت مسجله خطر وحفظت الطريق نقره نقره وأنا خلاص قربت اوصل عند مصطفي اتصلت عليه عشان يدخلني العماره لقيته بيصدمني وبيقول ده مش عنده ده في عماره تاني جنبا مش بعيد قعدت أكد عليه انه امان وكده …

وقفت بالتوك توك في الشارع الجانب التاني وهو اتمشى عليا ركب جنبي نزلنا اول الشارع الرئيسي للمنطقه نزلني مشينا كام عماره عشان يعمل تمويه عشان بتاع التوك توك ولو حد ماشي ورايا وكده .

مشينا لحد ما وصلنا برج برضه كبير بس اسانسير واحد طلعت معاه شفره سجل الدور التاسع الغريبه البواب كان قاعد ولا اتنفس كان راجل عجوز هو ومراته واحنا طالعين في الاسانسير قعدت يعاكس فيا ايه الجمال ده انتي جامده يبخته والكلام ده مع انه بواب بس حرك مشاعري ابن المتناكه…

وصلنا الدور التاسع اول ما فتحنا بالباب وجيت اطلع لقيت الدور في اسمنت وظلت مش متشطب كله فتح باب الشقه ودخلنا لقيتها ضيقه اوي تقدر تقول استديو اوضه واحده مفيش مطبخ هي رخامه دوران صغير وحمام ربع متر والصاله صغيره اوي حاجه اخر قرف .

اول ماشفت المنظر اتاخدت شوي وكنت قلقانه اوي وجسمي بداء يقشعر مكنش في غير كنبه وترابيزه عليها تلفزيون صغير وثلاجه والاوضه الي جوه سرير ودولاب وتسريحه اي كلام اتمشيت قعدت على الكنبه كلها تراب واخر قرف والأرض وسخه وشكلها يقرف الكلب الجربان .

قولت لمصطفى في الراجل خليني اخلص عايزه امشي قعد يقولي مالك والكلام ده عرفته اني خايفه والمكان يقلق وكده طمني ان المكان تبعه والشقه تعتبر بتاعه واكيد مش هيخاطر بنفسه وبيا ووووو رغي كتير وهو بيكلمني اتصل على الزبون رد عليه وصف له الشقه الي المفروض انها تبع الزبون حسيت بحاجه غلط بس كبرت دماغي عشان اليوم يعدي .

عشر دقايق وانا بتكلم انا ومصطفي اتصل عليه احمد وده اسمه الحقيقي قاله انا تحت مصطفي ركبه الاسانسير وسحبه اول ما دخل قفل الباب وراه واخد منه كان معاه شنطه سوده فيها عصير ومايه .

احمد كان شاب عنده ٢٥ سنه طويل وابيض ولبسه شيك ومنظم في اختيار لبسه والالون حسيته انه ابن ناس اول ما شوفته وبصراحه الواد كان موز اوي عجبني من شكله ارتحت اول ما شوفته مش خوفت منه خالص المهم مصطفي فتح الشنطه اخد منها واحده عصير وناولني واحده وهو بيداهالي قالي مش تسلمي .

وانا مكسوفه مديت ايدي سلمت عليه وهو سلم عليا وكان مكسوف أكتر مني ووشه احمر من الكسوف زي ما تكون اول مره يعملها او اول مره يقابل واحده في حياته الواد كان مكسوف أكتر مني بجد .

مصطفي طفح العصير بتاعه وقال ل أحمد هات الفلوس اخد منه الفلوس كانت جاهزه اخدها منه عطاهالي في ايد حطيها في الشنطه بتاعتي حطيت الفلوس وطلعت التلفون قفلته وقفلت السوسته ولسه هشوف اليوم هيمشي ازاي لقيت مصطفي بيقول ل احمد انه نازل واول ما يخلص يكلمه ومش ينزلني قبل ما ييجي مصطفي فهت غرضه طبعا .

نزل مصطفي واحمد مشي معاه سجل له واخد منه المفاتيح ورجع قفل باب الشقه بالمفتاح والترباس وهو بيتمشي عليا كان شكله حلو اوي كانت عليه كاريزما جامده طحن ابن اللزينه…

قعد جنبي بيبص لي وأنا ببص له مش عارفين نتكلم احنا الاتنين هو مكسوف وانا مكسوفه مش خايفه بعد بتاع عشر دقايق صمت قولتله الكلام على ايه انا معاك شوف عايز تعمل ايه عشان امشي.

قالي من غير زعل انا دفعت ليكي الفلوس لو عايزه تمشي انزلي وأنا مش هزعل اخدت حقي وزياده لو مستعجله اتفضلي و**** مش هزعل منك ولو عايزه فلوس تاني خدي الي انتي عايزاه …

قولت له مش كده انت مش لاقي كلام وانا زيك واضح اننا مش بنعرف نتكلم اقصد تشوف انت عايز تعمل ايه وتعمله ده حقك وانا مستحيل امشي واخد فلوس حرام مش تعبت فيها شوفت الضمير ههههه

ضحك جامد معايا وبداء الكلام ياخد بعضه وبداء يفتح قلبه معايا ويحكي حكايته معايا ….

احمد يحكي ويبرر سبب انه طلبني للنيك بالفلوس.

بصي يا اسمك ايه قولته اسمي الحقيقي ونرجع لاسم القصه حنين بصي يا حنين انا متجوز ومعايا ولد بس في مشكله مع مراتي تعبانه والعلاج بياخد وقت كل مره لحد ما تصحى هي جدعه وبنت حلال واكيد مش تستاهل اني اخونها بس انا غضب عني انا بقالي شهرين مش لمستها ونا ليا احتياجاتي زي اي شاب في سني اهلي بيقول لي اتجوز بس انا لو عملت كده هكسرها والمرض اكيد مش بايدها .

سألته على التعب ايه قالي ان عندها غده بارثولين بتقفل الكس والنيك بالنسبه ليها عذاب بيبقى خراج في جنب شفرات كسها وعلاجه حساس اوي وبتاخد وقت وان في عمله بس لو اتعملت الغده دي مسؤله عن افرزات الكس لو شيلنها هتبقى زي الست العجوزه كسها ناشف وتتعب هي اكتير وكلام طبي كتير نسيت منه كتير .

قعد يحكي وعينه كلها دموع مش عايزه تنزل انه غني وعنده محلات منظفات ومبسوط وعنده عربيه وارض وحاجات كتير فتح قلبه على الآخر ليا ومع الكلام فتح الفون كان تاتش مش فاكره الماركه وقعد يقلب وخلاني شوفت صور مراته وابنه وصورهم في المصايف وهي بصرحه كانت قمر ومحجبه وشكلها هي كمان بنت ناس …

المهم بعد كلام بتاع ساع الا ربع مثلا لقيت نفسي بضحك معاه واخدنا على بعض اوي وكأننا نعرف بعض من سنين مش نص ساعه وبس وحسيت اني مبسوطه اوي معاه ومرتاحه اوي معاه بجد .

قولت له انا داخله اجهز لك ماشي هز دماغه بالموافقه دخلت الاوضه الوحيده وبدأت اخلع حاجه حاجه وارميها على سرير وخليت سرير فاضي للنيك خلعت كل اللبس وفضلت بالصندل عشان الأرض وسخه يشيل عني وانا ماشيه في المكان.

وطلعت من الشنطه قميص النوم لانجري قصير اوي يدوب مغطي نص كسي والباقي الاندر الفتله يقضي الغرض …

فردت شعري وحسيت اني بجهز لجوزي مش واحد والسلام مش عارفه الاحساس ده سيطر عليا ازاي واني كنت اخدت على أحمد من اول مره كده ازاي عجبتي لدرجه اني انا الي عايزاه ينكني المهم فردت شعري وتأكدت ان كل حاجه تام نمت على السرير وفردت رجل على رجل وناديت عليه يا احمد … احمد فتح الباب واول ما دخل ………..

الجزء الرابع

اول ما دخل برق عينه وبحلقها اوي ووشه احمر زي الدم كان مكسوف على خايف على مرعوب كانت حالته حاله بداء يتحرك عليا وعينه مره على رجلي ومره تترفع وشي وعمال يبلع ريقه لقيته وقف عند التسريحه وزي ما يكون مش عارف يعمل ايه .

قولت له هتفضل واقف كده كتير في حاجه مش عجباك
قالي لاء بالعكس انتي جميله اوي وقمر كمان بس انا اول مره اعمل كده ومش عارف ايه وحاسس اني هبقى ندل اوي مع مراتي وبقى متردد بين انه ينكني وبين انه مش عايز يبقى خاين ..

قومت من مكاني اتمشيت ناحيه الباب قفلته بالترباس وشديت الستاره قفلتها واخده من ايده وقعده على حرف السرير كل ده وانا صامته وبتعامل بنظرات عنيا وابتسامه خفيفه بغمزاتي وبس …

قعدت جنبه على حرف السرير هو طبعا لابس لسه وانا جنبه بقميص النوم وفخادي كلها عريانه وكسي يدوب البانتي مغطيه مسكت وشه ولفيته نحيتي لقيته عرقان اويييي وعينه داخله على احمرار وأيده مكتفه تحت فوق زوبره وكمشان في نفسه زي ما يكون سقط في امتحانات الثانويه او عامل مصيبه …

المهم لفيته ناحية وشي وببص ليه وعيني مسبله وقعدت اقوله فيك ايه مالك انت كنت كويس معايا والوقت كان ماشي ظريف قلبت ليه وايه الي جواك يا ابن الناس لو مش عجباك قولي البس وامشي ..

قالي لاء لاء و**** مش انتي خالص انا بس مش كنت عايز الأمور توصل لكده انا بحب مراتي انتي فاهمه الي جوايا وكان بيتكلم بجد.

عارفه وانا كمان بحب جوزي بس انت دافع وجاي لحد هنا عشان تريح نفسك مش عشان تفتكر حبك و انها كويسه معاك أو لاء انت بقى شايفني حلوه وعايز حقك انا مش هقولك لاء ولو مش عجبتك هلبس وانزل وخلاص شوف الي انت عايزه مني هعمله .

سكت وبقى مش عارف يتكلم كنت عارفه احساسه بس مش عايزه ارخص نفسي اكتر من كده وفي نفس الوقت كنت لسه مش متمرسه وعارفه تفكير الرجاله كويس انا برضه ساعتها كنت زيه لخمه ولا انا عارفه أخرجه من مشاعره ولا انا ساعتها كنت شرموطه وكنت هخليه ينزلهم واخلص .. المهم اتمشيت على الباب قولته الي يريحك انا هلبس وهمشي طلما مش عايز .

اول ما مسكت اوكره الباب لقيته ماسك ايدي وقفلها بأيدي تاني ببص وبلف وشي لقيته طويل اوي جسمه مقسم ونفسه قريب من نفسي اوي قولتله في ايه مالك

قالي مفيش خلاص ممكن نحاول خلاص انا عايز بس في حاجه ممكن اقولك عليها ومتزعليش مني معلش .قولت له ماشي مش هزعل قالي ممكن تبقى معايا بمشاعرك مش تعتبريني زبون او تمثلي انك متمتعه معايا عايز احس انك عايزه معايا بجد مش تريحني والسلام.

مع اني مش كنت فاهمه قصده اوي بس قولته ماشي همتعك اكيد هتمتع معاك انا كمان المهم يله الوقت بيعدي واحنا لسه مش عملنا حاجه قالي براحتك وهاتخدي الي انتي عايزه واكتر بس زي ما قولتك يا حنين ماشي توعديني … اوعدك.

لف وشي وأيده دخلت تحت ودني وبقى بيملس في شعري وأيده بتلعب تحت ويدني ودي من نقاط ضعفي بدأت عيني تغمض معاه وبقيت راسي انا كمان بضمها على ايده وأيده التانيه بدأت تمسك بزازي من فوق القميس وبقى بيفرق بزازي بأيد وأيده التانيه على رقبتي وبتحسس في شفايفي وبيملس ويحسس على قفايا وشعري …

لحد ما اعصابي سابت سندني بايده وقعدنا تاني على حرف السرير وانا بسرح في تقطيع وشه وعينه والمحن بداء يبقى جويا وجسمي بقى مش مستغرب الي بيحصل فيه لقيته اتحرك عليا برقبته وشفايفه مفتوحه نصف فتحه ولقط شفتي من تحت وبقى بيبوس فيا بوس رومانسي اوي وعلى مهله اوييسس وانا بدأت اتجاوب معاه وايدي انا كمان بقيت بتحسس على صدره.

وبقيت بحرك ايدي على صدره وعلى بطنه وايدي بدأت ادخلها جوه القميص بتاعه واحسس على شعر صدره وافركه بأيدي وسخنا اوي وبقى البوس عنيف اوي وبقينا بنتغج اوي وكسي بقى عمال ينبض اوي من تحت هجت اوي من الي بيحصل الواد ايمها كان متناك اوي في التعامل معايا رومانسي اويييي واحساسه جامد نيك .

سخنا اكتر وروحت فكيت الزراير واحد ورا التاني لحد ما بقى بالفنله الحملات خلع القميس وراح قايم من مكانه وبداء يفك الحزام انا اول ما لقيته سخن كده سحفت من جنبه ورحت دخلت في نص السرير منتظره احمد لحد ما يخلص نزل البنطلون وخلع الشرب وبقى بالشورت والفلنه ولسه هيتحرك عليا قولته اقلهم بالمره

اول ما خلع لقيت جسمه فاجر نيك عضلات بطنه مقسمه اوي وجسمه متناسق وحالق الشعره وزوبره كبير عن جوزي وعن الي شوفتهم وابيض اوي من تحت وفوق ونظيف اوي عجبني اوي شكله بصراحه .

طلع على السرير ونام جنبي ووضع ايده بطول المخده وانا نمت عليا وبداء يخدني في حضنه ويضمني اوي ويقولي مبسوطه يا حنين مبسوطه معايا انا بحبك اوي معرفش ليه مرتاح معاكي حاسس اني مبسوط اوي حاسه انك طيبه اوي انتي بجد في حاجه غريبه شدتيني ليكي مش عارف بقيت معجب بيكي ازاي كده.

ومره واحده هجم عليا وبقى بيقفش في بزازي زي المجنون زي ما يكون جعان نيك ولا كأنه متجوز ولا شافه وبقيت بحوش ايده عشان بتعمل علامات على جسمي من العنف بتاعه وبقي يدعك زنبوري من تحت بايده وأيده على بزازي وشفايفه قاطمه في شفايفي مش رحمني بوس وتحسس وتفريش لكسي وبقي صامت اوي ووشه بقى احمر زي الدم وقلبه بقى بيدق لدرجه اني سمعاه .

خلعني البانتي من تحت بايده وبقى يتف على صوبعه ويدع زنبوري بايده وانا خلاص جسمي قشعر وبقيت بفرك برجلي شمال ويمين وأيده قارص على حلمه بزتي ومكتفي بايده ورجله وصوبعه نازل طلع تفريش في كسي وشفراتي وزنبوري ومره واحده تف على الصوبع الوسطاني ودخله في كسي وبقي عمال يرزع في كسي بصباعه والصوبع الكبير على زنبوري من بره وانا عماله اترجاه وهو وشه قريب من اوي وباصص لي نظرات كلها شهوه وغل في النيك وانا عماله اتوسل ليه يرحمني قذفت على ايديه وبقيت اول مره اعرف اني بقذف وكسي بيشخ شهوه زي المايه بس شهوه ورجلي مش عارفه اتحكم فيها من الشهوه بترتعش وهو بيسرع اكتر واكتر في دخول وطلوع صباعه كل شوي اشخ شهوه على ايده ورجلي افردها كل ما يحصل قذف مش قادره امس نفسي .

بعد ما نزلت بتاع ثلاث مراه لقيت نفسي بضمه اوي وجسمي بقى بيحضن فيه وبترجاه ينكني خلاص كسي مش قادره على الدعك تاني عايزه حاجه تدخل تريحه لقيته عدلني بسرعه في وسط السرير وفتح رجلي ولسه هيدخله قولته عايزه امص طبعا مش عشان المص لاء عشان اعرف ان كان عنده مرض جنسي او لاء.

رفعت نفسي سنه ومسكت زوبره عصرته جامد بايده وبحلبه بأيدي لقيت مفيش ولا ددمم ولا افرازات لونها غريب طلع سليم وده اختبار بقيت بعمله قبل كل نيكه مع أي زبون قبل الدخول ام خالد ومنار هم الي عرفوني النقطه دي.

مصت زوبره وقعد امص فيه واتف عليه واجلخ بأيدي جامد اوي وبقى نصه في بوقي ونصه الي تحت ايدي شغاله وايد بتلعب في البيض عشان مش كنت طايله الحسهم ببوقي قعدت امص له بتاع خمس دقايق طلع مش بيحب المص او كان مستعجل رجع تاني مع على بطني وبزازي ل وراء ورجع تاني بقي قاعد جوايا نزل على كسي لحس بتاع ثلاث دقايق لحد ما كسي بقى عباره عن مايه صافي .

فتح رجلي رجل شمال ورجل يمين وتف على زوبره وحركه مرتين لتحت وفوق وراح مدخله واحده واحده لأول مره في حياتي دخول زوبر مش احس بوجع منه حتى جوزي لازم اتوجع لحد ما يزحلق جوه كسي واتعود المره دي دخل من اول مره كأنه اسهال من اول ما دخل وبقيت حاسه بمتعه وبقمط عليه منه جوه اوي .

دخله ووقف شوي وأيده على بزازي بيتملى من جسمي وشكلي تحته وانا بقوله بصوت مسهوك وناعم وعيني نص فاتحه مبسوط حاسس بايه عجباك وهو صوته مش طالع خالص كلمه مبسوط مش قادره تطلع منه وقت النيك عرفت انه مش بيعرف يتكلم بيبقى مركز في النيك وبس وبقى بيحرك جسمه من تحت وفوق سابت اوي وواحد واحد بقي سريع اوي وعنيف اوي وهي كلمه واحده الي مسك فيها مبسوطه معايا.

وينيك وأيده بتتحرك على تضاريس جسمي تحت على طيزي وفوق على بزازي ورقبتي وشفايفي مره واحده رفع رجلي الاتنين على كتفه وبقيت مفشوخه تحته الا اني مش متعوده على الوضع ده مع ايمن بس معاه كان فشيخ اوي وبقى بيرزع جامد اوي لدرجه اني حاسه ان في ناس سامعه صور رزع اللحم في بعضه من العنف .

جسمي بقى كله عرق تحته وهو بقى تعبان اوي وزبره كان انشف من الحديد اخمن انه كان رافع حاجه انتصاب مش بعيده فضل ينيك فيا وانا بقيت منسجمه معاه اوي وبقيت كل شوي كسي يرتعش انزل وهو كان عديم الخبره في النقطه دي مش بيراعي اني ينزل يقف شوي لاء نازل نيك معايا بس كنت متمتعه من عنده وتعامله ….

عدي بتاع ربع ساعه غير الوضع معايا للدوجي ناك برضه بتاع عشر دقايق وفضل يضرب في طيزي اوي وانا مع اني مش كنت بحب الضرب بس حبيته وبعد كده ايمن عمله معايا وبقيت بموت في ضرب الطيز اوي احمد فضل يضرب في طيزي وصوابعه علمت عليها وشدني من شعري وهو بينك في الدوجي مستواي العالي …

بعد ما بعدلني على السرير شدني على حرف السرير وخلى رجلي تحت وسانده ايدي على السرير ومفقسه ليه طيزي وانا ميله دخل زوبره على الواقف وبقى بينيك بغباء اوي لدرجه اني اتوجعت اوي في الوضع ده وقعت اترجاه يرحمني وفين بعد خمس دقايق لقيت بتاعه نص مرخي وبقى بيخرج من كسي كتير وهو يتف يدخله يدخله مرتين ويخرج تاني من جوايا عشان مرخي .

وببص ورايا لقيته عباره عن عرق صافي ووشه مزنوق ونفسه عالي اوي لدرجه اني خوفت عليه ليحصل له حاجه اخدت في حضني وقعدت املس علي شعره واقوله انا مش هطير براحتك خد نفسك واهدي فيه .

قولته خلاص كفايه كده لو مش قادر تجيب انا مبسوطه لقيته قلب وشه وزعل وقالي لاء لسه هكمل لازم تجيبي معايا حسيت انه هيزعل نمته على السرير ونزل امص في زوبره واتف عليه والحس البيض وادعك بأيدي جامد عشان ينزل لحد ما رجعت زوبره تاني زي الحديد ورجع تاني واقف وكنت عايزه اكمل بأيدي قالي عايزهم جواكي ينفع …

قولت له ماشي زي ما تحت طلع فوق منه وضع الفارسه وبقيت انا الي بنيك بعنف بقيت برزع في زوبره وشوي انام على صدره وانيك جامد وشوي اطلع فوق واحرك كسي عليه وشوي أقف على قرافيص رجلي واتنطط عليه وشخيت مره شهوه على بطنه من كتر الهيجان الي فيا في الوضع ده اخيرا بعد بتاع تلت ساعه كمان لقيت زوبره وقف اوي جويا…

وقالي قربت انا كمان ضميت كسي اويييي وبقيت بقمط عليه جامد لحد ما انا شهوتي قربت اوي وهو بقيت عينه ابيضتت وبقى بيحرك زوبره من تحت ويرفع جسمه عشان يدخل اكتر جويا وأنا بضغط اكتر واحرك كسي وبس عليه وانا جسمي واقف عليه نزلت شهوتي وأنا بنزل بقيت بصوت حاسه ان روحي بتنسحب مني وبقيت بنكش شعري واحرك ايدي على بزازي وكسي غرقه وبقى الشهوه بتنزل على زوبره وبيضه هو من كتر ما كسي ضم وانا بنزل لقيته هو كمان بقي جسمه ناشف تحتي وحسيت باللبن نازل جويا كتيييير خالص خالص تحويشه من زمن دي بقى .

وأنا مكان بعد ما هديت وهو حسيت ان بتاعه بداء ينام جويا وبقي نص مرخي قولته مبسوط قالي جدا او مره اتمتع كده وقعد يقسم ويلحلف اني احسن من مراته في النيك وأنه اتمتع معايا عن مراته وقعد يسألني طبعا ضحكت عليه في كل حاجه عشان يبقى مبسوط وانه لازم يحس انه الراجل الوحيد الي فشخني في حياتي وتعبت معاه زي قاعده مشيت عليا عشان الزبون يبقى مبسوط .

المناديل كانت بعيده عننا قومت على على زوبره اللبن بتاعه كله شخيته على جسمه غصب عني وطلع من كسي أصوات بومبه من كتر ما كنت مفشوخه جريت على الحمام مكنش في مايه غير في جردل وكوبايه بلاستك نزلت على الأرض نظفت كسي وغسلته على السريع ورجعت نشفته ونشفت رجلي بالمناديل حسيت ان المايه جوايا لسه كتير وممكن تنزل مني وانا ماشيه سحبت منديلين وطبقتهم وحطيهم بين شفرات كسي يلموا لو نزل افرازات او لبن لسه جوه ولبست عليه البانتي وبدأت البس هدومي احمد كل شوي يبصلي ويضحك عصبني.

لحد ما كملت لبسي وعدلت الميكب بتاعي وفتحت الشباك وقعدت ورا الستاره عشان العرق ينشف من على جسمي ونفسي كمان يهدي بعد ما ارتحنا طلعنا بره في الصاله شربنا مايه والعصير واحمد قعد يتكلم معايا عن انه مبسوط وانه اول مره يحصل واني هبقى بتاعته هو وبس وشبه عرض الجواز وأطلق وكلام اهبل كتير كان عاطفي زياده الأخ….

طلب مني رقمي رفضت قولته منين ما تحتجني ابقى خلي مصطفي يكلمني عشان جوزي والخوف وكده وطبعا مش كل زبون ياخد رقمي بعد كده بقيت باخد أرقام الناس معينه…

ودعت احمد وقولت له سجل لي انزل قعد يقولي مصطفي هيزعل وماكد عليا انك مش تمشي الا لما يجيي عشان عارفه ان مصطفي لازم ينكني لو جه صممت امشي ويبقى قوله جوزها كلمها وزعق ومشيت …

فعلا احمد سجل لي ونزلت من الاسانسير على الشارع عدل بخطوه سريعه ومنها من على اول الشارع اخدت توك توك وركبت موصلات الي بركبها كل مره لحد ما وصلت المنطقه اشتريت كالعاده لوازم البيت بس حاجات بسيطه عشان جوزي مش يشك في وبجيب الفلوس منين …

طلعت البيت لقيت احمد بره دخلت على اوضه النوم الاول خبيت الفلوس جنب اخوتهم وخلعت ملط ما عدا البانتي دخلت على الحمام مسكت المناديل رميتها في القاعده وشغلت السيفون عليهم وقعدت على القاعده والي حسبته لقيته كان لسه جوايا بواقي لبن احمد كسي بقى عمال ينزل تاني ويضرب بومه وأصوات وانا كل ما احس ان نقط نزلت اغمض عيني وافتكر الي حصل.

الغريبه ان احساس الندم بداء يختفي معايا وساعتها مكنش في ندم زي اول وتاني مره هل كان جوايا شرموطه وانا معرفش ؟؟ هل التغير عجبني ؟؟ هل كل راجل له طعم مختلف ؟؟ يا ترى بقى كل راجل هرمي نفسي في حضنه هتمتع كده وانسي اني بعمل كده عشان الفلوس..

اخدت العلاج زي كل يوم ام خالد اتصلت اطمنت عليا وكلمت منار هي كمان زي كل يوم ورغينا بتاع ساعه مع بعض بين الي راح والي جه وهنا فكرنا انا ومنار في ازاي اقنع جوزي ان كل يوم والتاني اخرج براحتي وكمان لازم يبقى في سبب ومصدر للفلوس دي عشان جوزي مش يشك فيا ويبقى في مبرر لاني بقيت بصرف على البيت وكمان مش بطلب منه الجمعيه !!

قطع كلامي انا ومنار ان الباب بيفتح وأيمن داخل عليا اول ما شوفته رقعت الصوت من الي حصله ……

يتبع ………………

الجزء الخامس

ايمن داخل عليا وسايح في دمه ومش عارفه وشه من ظهره من كتر الدم لولا اني عارفه لبسه مش كنت قولت هو خالص قعدت اصوت والطم والناس ماسكينه بين دراعاته وبيجروه مش قادر يمشي وبيتوجع اوي .

انا بطبعي بخاف من الدم حسيت بدوخه وانا مرعوبه وجسمي كله بيترعش ومنمل جريت عليه كان معاه واحد صاحبه عارف تفاصيل البيت دخل معاهم نايمه على السرير وانا ماشيه وراهم اول ما وصلت للسرير حسيت باني غبت عن الوعي ….

بعد وقت مش بعيد الجيران والمنطقه اتلمت في الشقه بدأت افوق واستوعب لقيت نفسي في شقه واحده جارتي اول ما فوقت قعدت اقول ايمن مات ايمن مات وجريت على الباب والنسوان تجري ورايا لحد ما دخلت شقتي تاني ودخلت لقيت أصحابه بيخرجوا الناس من الشقه وانا داخله بخبط فيهم مش عارفه مين دول اصلا .

دخلت لقيتهم غسلوا وشه وهو اول ما شفني كان موجوع شاور اقعد جنبه وفعلا قعدت احسس على خده فيك حاجه فيك حاجه واحسس عليه واقوله ايه الي حصل انت نازل سليم فيك ايه حصل ايه ..

البيت صفي على اتنين أصحابه الانتيم وواحده جارتي الشقه الي قصادي كان في بينا كلام خفيف المهم وشه كان متعور جروح بسيطه وحاجبه مفتوح بتاع ربع سمتى وباقي الجسم مش باين كان بهدومه ومفيش حد يعرف ماله ..

قطع كلامي وندب حظنا صاحبه نقدر نسميه حسام وبداء يحكي انه عمل حادثه بالموتسيكل كان راكب ورى واحد صاحبه ودخل في حيطه بالغلط والاتنين اتخرشمو بس ايمن الخبطه جات شديده شوي نحمد **** انه خرج منها سليم المتوسيكل اتدمر الي يشوفه يقول ماتوا …

دموعي نازله بتسح عليه ومش عارفه اتكلم ولا اعمل حاجه وجسمي من الرهبه والخوف عليه برتعش اوي ومش عارفه امسك نفسي صعبان عليا اوي .

بعد ساعه تقريبا كلهم مشيوا وانا ما صدقت قعدت اشوف وخلعته الهدوم بشويش اوي وهو بتنهد مش عايز يبين انه موجوع عشان مش عايزني اعيط كل شوي ويخدني في حضنه اخيرا خلع ملط لقيت فخده الشمال ازق خالص والسمانه زرقه خالص ورجله اليمن الشكمان لسعه ومفقفقه ودراعه وارم من عند المعصم مجملان كان تعبان ..

اخدته اخد دوش ولبسته ترينج ونيمته على السرير وكل شوي حد يخبط علينا يدخل اعمل شاي في قهوه والمنطقه كل الي يعرفنا يجي يطمن على ايمن ويمشي لحد ما الجو اتأخر وانا سلقت له فراخ ونزلت اشتريت له مرهم حروق ومرهم كدمات ومسكن ومضاد حيوي علاج عام عشان يبقى كويس …

اكلته واخد العلاج نام وانا سهرانه صاحيه جنبه كل شوي املس على جبهته اتأكد ان مفيش سخونه وارجع تاني مكان ايدي على خدي وخلاص الفجر هياذن ولقيته صحي من النوم بيتوجع جامد وماسك دراعه مش طايق الوجع ويصرخ من الألم.

كل شوي اصبر فيه واحط مرهم وغسلتها بمايه دافيه مرتين قولته بكره الصبح نروح نكشف على اي وضع ايدك ورمت زياده وخايفه عليك مليش دعوه قعد يقولي هنجيب منين خلاص هبقى سليم والكلام الصعوباني ده كان قليل الحيله غصب عنه .

ما صدقت نام وانا سحبت الف جنيه وجهزته في البوك بتاعي واول ما النهار طلع قولت له انا نازله رايحه مشوار وراجعه قعد يقولي فين وصمم قولت له رايحه لأمي وجايه وسيبته ونزلت..

امي جانبي مفيش ربع ساعه روحت صحيت اخواتي واخدهتم معايا وعرفتهم ان الفلوس منكم عشان انا استلفتهم من بره وخايفه ايمن يزعل تعالو معايا عشان تسندوه معايا نكشف عليه ولو في مصاريف انتم تدفعوا.

فعلا اخدنا ايمن المستشفى وطلع شرخ صغير ولازم جبيره وباقي الجسم الحمد لله مفيش كسور اخويا دفع الحساب زي ما اتفقنا وعطاني الباقي أدام ايمن لما روحنا البيت وقالي خليهم معاكي اصرفي منهم وأيمن يبقى يسهدهم لما يصحي ده خيره علينا كتير وبلاش زعل والكلام الحلو ده .

عدى خمس ايام مش بخرج من البيت غير انزل اشتري طلبات البيت وفرصه اكلم منار نرغي شوي واقفل الفون لحد ما انزل تاني كلمت مصطفي عرفته الي حصل وكمان كام يوم وارجع ونفس النظام ام خالد ولقيت العلق ابو نايف كان حاول يكلمني ومرت خمس ايام حياتي بين مصالح البيت وعلاج ايمن والاكل عشان الغذا وعلاجي انا كمان …

الفلوس الحرام بتروح بسرعه صرفت بتاع الفين جنيه واحنا قاعدين وأيمن مش عايز يقول انتي بتجيبي منين عشان كرامته مش تنجرح انس اقول استلفت او حد عطاني وكده يعني بعد اسبوع تقريبا مش فاكره التفاصل اوي .

روحت لمنار اقعدت معاها افك عن نفسي شوي قعدنا نتكلم كتير ونرغي كتير وفي الاخر قولت لها على فكره ابرر ل جوزي ايمن ازاي اغيب عن البيت وابقى شغاله وليا عزر منار قعدت تسمع مني وهي منسجمه اوي

قولت لها الاتي انا هقول لجوزي ان منار صحبتي بتشتغل من البيت بتعمل اكل بيتي وتعرضه على النت وعندها شغل كتير وبتعمل اكل حفلات وعزومات واي حد عايز اكل بيتي هي بشتري الطلبات وتعمل الاكل عندها في البيت وبتشحنه دليفري وهي مكنها مش بتروح لحد وهي عايزه حد يساعدها ويشتغل معاها عشان الطلبات كتير .

وانا كده كده بعرف اطبخ واكيد طلما في البيت ايمن هيوافق بكده هبقى اخرج براحتي والاسم شغاله وكمان في مبرر لو ساعدت في مصاريف البيت واني ادفع الجمعيه وفي حجه اني يبقى معايا فلوس وكمان الخروج كل يوم وهيبقى مطمن عشان عند صاحبتي .

منار رفعت حاجبها وسحبت شخره خفيفه وقالت انتي ابليس بيتعلم منك يا شرموطه وكانت اول مره تقولي كده قعدنا نهزر ونضحك بمرقعه وصوت عالي بعد وقت طويل الكلام جاب بعضه قالت إنها اشترت قمصان نوم جديده وعايزه تجربهم واخدت رأي اشوفهم قولت لها ماشي دخلنا اوضه بتاعتها ولقيتها قفلت الباب استغربت بقولها مش هشوفهم كده وهم عادي قالت لاء انا هلبسهم في حاجه انتي بتتكسفي يا بيضا لفي وشك يا نونه ….

كسفتني الصايعه ولقيتها قفلت الباب بالترباس ووقفت أدام مرايه التسريحه وانا قاعده على حرف السرير في النص وبدأت تخلع العبايه البيتي والقمطه والبرا والكلوت وبقيت ملط انا اول مره اشوفها لقيتها عامله تاتوها كتير وجسمها حلو وناعم اوي وكمان مفيش شعره في جسمها خالص عكس جسمي في جدور شعر مش عارفه اطلعه…

خلعت وهي لسه بتعدل القميص عشان تلبسه بتبص عليا بصه كلها نجاسه وبتضحك ورافعه حاجب على خفيف المهم لبست القميص كان لونه بنفسجي بس كان شكله طحن عليا وكان مقسم حلو ولا هو واسع ولا ضيق وفتحه الصدر معقوله قعدت تتعايق بيه أدام المريه وسألتني قولت رأي انه جميل لبست التاني والثالث …

الجو اخد بعضه خلتني انا كمان اخلع العبايه وبقيت مرحرحه وبقيت بالكاش مايوه تحت البس وخلعت الطرحه طبعا وبعد شوي جربت برضه من عندها كام حاجه بس مش كانوا حلوين فيا هي جسمها مليان عني البس كان واسع عليا مش مضبوط خالص شكلي كنت عبيطه فيهم

لبست الكاش تاني وهي قعدت على السرير وفردت رجلها وانا قاعده على الجنب التاني وبعد ما قعدنا نحكي كلام كتير مش فاكره تفاصيل منه بصراحه لقيتها سحبت علبه سجاير من على الكمود وولعت سجاره استغربت اول اول مره اعرف انها بتشرب سجاير او اول مره اعرف انها بتشرب اصلا .

قعدت تسألني مستغربه ليه وان الموضع عادي وطعمها حلو وانا بتشرب خمره وحشيش وبرشام بس ايام الدلع والليالي الي فيها شقاوه في الأيام العاديه لاء مش بتعمل حاجه والشرب والكلام ده اتعلمته مع الزباين وانها لازم تكون بتشرب عشان مفيش حد يضحك عليا وتاخد على المزاج.

قعدت تقنع فيا اجرب لحد ما حطيت اول سجاره تلمس شفايفي ولعت الولاعه لحد ما جربت تخلص غاز وخايفه اولع منار شخرت لي وقالتي ولعي وشدي وانفخي بسيطه مش قاضيه بكسمك لقيت نفسي بشتمها انا كمان واول مره نشتم بعض برضه من اول ما عرفتها ولعت السجاره ولسه بشد لقيتها حرقت في زوري وقعدت اكح وعيني دمعت وحالتي كانت حاله .

بعد ما هديت وشربت مايه قالت لازم تشدي نفس كمان عشان طعمها يثبت معاكي وتسطعمي ريحتها شديت برضه نفس الكلام طلعت انا الي هبله كنت بسحبها على صدري مش في بوقي وانفخ شربت ربع سجاره وحسيت اني دوخت والاوضه بتلف بيا وعندي صداع .

اترميت وفردت جسمي على السرير بتاع خمس دقايق لحد ما منار قعدت تهزر معايا وأيدها بدأت تتحرك على أجزاء من جسمي واول مره تعملها برضه معايا قعدت اضرب ايدها واشم فيا بس يا مره يا لبوه عيب احنا مش بنات صغيره ….

قولت لها ولقيتها بتبص ليا وعنيها هتاكلني اكل قولتها في ايه يا منار مالك انتي غريبه النهارده عن كل يوم ليه ؟؟ قالت انتي حلوه اوي النهارده ايه رايك نلعب مع بعض شوي انتي داخله دماغي يا بت من زمان واحنا حلوين اوي مع بعض وبعدين ايمن عطلان من زمان واكيد انتي محرومه ولقيتها بتتحرك عليا …

معرفش أن كان جوايا كنت عايزه او لاء بس ساعتها لقيت نفسي بستقبل شفايفها وهي جايه عليا وبقيت انا وهي بنبوس في بعض زي راجل ومراته بس الفكره اننا إحنا الاتنين مسيطرين مع بعض بدأت الحس لسنها وتلحس لساني وايدنا بدأت تقفش في بزاز بعض ونقرص حلمات بعض انا زي ما بحس بحسسها معايا..

اترميت عليها مع انها ثقيله عني زقتها نحيتها وحسيت بانتصار ساعتها وركبت عليها وبدأت ابقى غبيه معاها زي ما كنت بعمل زمان مع البنات ايام الثانويه والجامعة بس المره كنت معايا خبره التنين من نيك الرجاله وسحاق البنات مس شايفها قطعهتا بوس وشفطها جوه بوقي وبالطريقه سحبت لسنها جوه بوقي كأنه زوبر بلحسه وايدي بحركها على زنبورها من تحت والوسخه زي ما تكون مستسلمه الشرموطه وعماله تشجع فيا بدون اي رد فعل ليها ….

نزلت الحملات من على صدرها وقعدت امصمص حلمتها واعضعض فيهم مره بلساني ومره بسناني على خفيف وهي بقيت سخنه نار ضربتها على وشها زي البوه واتف في بقها وارجع تاني عليها امص التفافه وانا ايدي تحت شغاله تفريش على بطيئ عشان مش عايز تفور من تحت وتفصل مني بسرعه وتشبع مني …

خلعتها القميص ورفعت رجلها ونزل من فوق من على صدرها لحس بالساني على كل حته في جسمها بلحس ومطلعه لساني زي الكلبه لحس من الحلمه نزلت على البز من تحت وعلى بطنها لحد ما سوتها ونزلت مصمصه في سرتها وابعتبص خورم سرتها بلساني ونزل على شعرتها الحس مكنش فيها شعر وناعمه اوي واخيرا طولت زنبورها الي كان صغير عشان مختونه انا لحد ما وصلت لكسها كانت نزلت مني بتاع مرتين .

وكسها غرقان شهوه الشرموطه بدأت الحس زنبورها بالراحه ومع الوقت بقيت بعضه بسناني وااكل شفرات كسها من تحت وايدي على حلمتها فوق واخيرا بشفط زنبورها وحلفت مش هسيبه غير لما تصوت من الحركه دي عشان تعرف اني بعرف اسيطر انا كمان قعدت احرك صوبعي على كسها من تحت وسناني قمطه على الزنبور ولساني ماسك الزنبور جوه ساني نازل تفريش خلتها عماله تصوت ومش عارفه تفلت مني تيجي تتحرك سناني تجعها تسيب نفسها لساني من جوه يقشعر كسمها وتصوت تاني وتنزل اخيرا لقيتها بتخبط على ظهري بغباء وعصبيه مش قادره تمسك نفسها ورقعت صوتين لقيت الباب خبط …

قومت مفزوعه من بين فخذها ولسه هجري على اللبس لقيت عيالها بيقولوا في اي يا ماما بتصوتي ليه يا ماما لقتها اتعصبت عليهم ومشتهم وهي في مكنها وقالت متاخفيش دي العيال خلاص مش هيخبطوا تاني دورك يا حلوه اخدتني زي بتوع المصارعه رمي على السرير تحتها وعملت معايا وفيا اكتر من الي عملته معاها لحد ما انا كنت بصوت من الوجع والشهوه الي جوايا بطلع بس مش مرتاحه عايزه زوبر بس صوبعها احسن منه عايزه دكر بس ايدها بتلمسني احسن منهم …

فتحت رجليا وضع الكلاسيك وهي دخلت عكس وبدأت كسي وكسها يحكوا في بعض ونتخيل انا زنبوري كان واقف اوي بيحك فيها كأنه زوبر وهي نازله دعك في كسي وكسها في بعد ونشتم بعد ونتبادل الشتميه بين لبوه هي شرموطه وانا متناكه هي فاجره لحدما غيرنا انا فوق وهي تحت ونتراهن مين ينزل اكتر اخيرا خلصت بس انا من الحرمان الي كنت فيه مش عارفه اهبط قولتها عايزه انزل بايدك انتي …

خلتها نامت جانبي وحطت ايدها تحت راسي والايد التانيه انا فاتحه رجلي وهي دخلت الصوبعين الي في النص وترزع جامد ومش تفصل الا لما اقولها طولت ايدها الي تحت راسي وقرص حلمت بزي الشمال وايدها اليمين جوه كسي وجسمنا مرفوع شوي عشان اشوف ايدها وهي شغاله قطمت في شفايفي واشتغلت سريع موت زي ما كنت عايزه بالضبط منار كانت خبره اوي امكن احسن واحده عملت معاها ليز كانت فاهماني اوي عايزه ايه…

اشتغلت سريع وقرصت الحلمه اكتر وايدها كأنها فيبريشان هزاز سريع اوي في الدخول والطلوع وعرفت ازاي توصل ل الجي سبوت من جوه صح كانت لبوه بمعني الكلمه وحشي احمر وعماله اوح تحت ايدها ومش عارفه انزل كل ما اضم نفسي يهربوا مني وهي تزيد اكتر واكتر واكتر وانا خلاص جسمي اتهد بس كسي لسه شغال نزلت اول مره خرجت ايدها ورفت زنبوري لفوق وفتحت شفرات كسي لقيت اول مره اعرف اني بشخ الشهوه بره غرقت السرير كله كان القذف عندي بيوصل مسافه طويله الفتحه كانت صغيره وكنت لسه صغيره عندي ضغط أشد من حالي الوقت .

غرقت السرير ورجلي ضمت لقيتها دخلت صوبها تاني واشغلت مره كان الوقت كان أقل ونزلت تاني بنفس الطريقه وبرضه غرق السرير عيني مليت دموع ووشي مزنوق ورجلي ضمت اي وهي قالت آخر مره بقى عشان تحلفي بيها العمر كله خبطت على فخدي وسعتهم بالعافيه وبرضه بنفس الطريقة بس المره دي اسرع من كل مره في دخول وطلوع صوبع ايدها قعدت ترزع لحد ما حسيت اني صفيت والمره دي مفيش حاجه رضيت تطلع بره كسي يدوب غرق ايدها ومش قادره اضغط تاني وانتطر شهوتي وشخها زي كل مره خلصت صويت وتقريبا الجيران كلهم عندها سمعوا الي حصل صوتنا كان عالي فشخ …

خلصنا وبوسنا بعض وعدني انها مش هتكون اخر مره وقومت لبس ونشفت نفسي مكان العرق وهي كمان لمت مفرش السرير بالي عليه ورمته جنب السرير ولبست كاش مايوه على الحم وقعدنا تاني أكدنا اتفاقي معاها لو جوزي سأل تقول ايه و هنسق أقرب طلعه ليا في الشغل ايه وازاي تاني يوم …

روحت وانا مروحه اخدت فاكهة معايا كان مزاجي حلوه اوي والبركه في منار زي كل يوم بليت فوطه ومسحت بيها جسم ايمن عشان كان ممنوع من المايه بسبب الجبس وغيرت له اللبس وعملت العشا وأصحابه جم سهروا عندنا وعملت عشان اتعشوا مع بعض واخدنا الدواء وأيمن قعدت يمسح فيا اليوم ده ك العاده تهربت منه زي كل يوم بصراحه مش طايقه يلمسني بعد الي بعمله من وراه …

بكده ايمن دخل في العشرين يوم مش لمسني محرمه نفسي عليه عشان احساس الذنب جويا الي هو كان ازاي مش عارفه ده الي حصل كنت حاسه اني خاينه وهو يستاهل احسن مني وانا مش متخيله هبقى في حضنه بأي وشي ايمن بعد محاولات كلها فشلت بين اني قولت له لسه تعبانه وبين قولت عشانه هو اخيرا طلب مني طلب غريب اول مره يطلبه طلب مني العب بأيدي لحد ما ينزل مكنش ينفع ارض خاصه انه مش هينك وافقت والي اول مره اعرف المصطلح الصحيح لها اضرب له عشره زي ما قال لي ساعتها.

عريت بزازي ومسحت زوبره مصيت له شوي وبقيت بلعب بأيد واحركها فوق وتحت واضرب له العشره قعدت بتاع عشر دقايق وقالي خلاص قربوا هنزل جريت على دورج الاندرات سحبت فوطه النجاسه وحطيها فوق شعرته وقعدت اجلخ ليه بسرعه واتف عليه لحد ما نزل لبنه كان خلاص قرب يبقى جبنه من قله النيك نزل لبن ثقيل عن كل مره وكتير .

دخلت اخدت دوش تاني وبليت فوطه تاني ونظفته هو كمان من النجاسه وقعدنا نتكلم ولع سجاره وانا عيني عليها وافتكر كلام منار واني لسه مجربه من كام ساعه مستنيه يقولي بهزار زي كل مره خدي نفس جربتي بس المره مش قال مع اني كنت منتظره كنت مش بطيق ريحتها منار حببتني في طعمها مع اني لسه مش يعتبر بشرب بس حب التجربه ابن وسخه …

قعدنا نتكلم لحد الفجر وانا نسيت اقوله خالص على موضوع الشغل وإزاي أقنعه بفكرتي الي قولتها لمنار من كتر تعب اليوم نمنا واحنا بنتكلم لحد الظهر ما اذن وصحيت على صوت الباب خبط لقيت بتاع الكهرباء نسيت اني كنت لابسه كاش مايوه مش ينفع افتح بيه الباب لأي ضيف بس من النعس والإرهاق مش ركذت انا لابسه ايه وبفتح لمين وانا لابسه يعتبر نص صدري عريان ونص فخادي واضح وشعري سايب خالص.

اخد الفلوس من البوك وطلعت الفلوس وانا بحاسب بتاع وصل النور لقيت مبرق ليا وبيبص في جسمي ومركذ على شكل صدري اتخضيت واتنفضت اول ما استوعبت اني كنت بالشكل البن الوسخه ده ومش واخده بالي بجد اني عريانه وراجل غريب شاف جسمي خطفت الوصل وعطيته الفلوس ورزعت الباب..

قفلت الباب ولسه بلف وشي لقيت ايمن ورايا اتخضيت من المنظر الي شوفته…..
يتبع …………

الجزء السادس

قفلت الباب ولسه بلف وشي لقيت ايمن ورايا اتخضيت من المنظر لقيت ايمن واقف في الضلمه وزي ما يكون بيراقبني واستغربت اكتر انه مش زعق فيا ولا قلب وشه من الموقف الزفت الي كنت فيه بالنسبه ليه ك جوزي والمفروض يكون بيغير عليا جيت ماشيه من جنبه لقيته سادد الطرقه عليا وبيقرب مني وبسبوسني في خدي لسه هتحرك من جنبه لقيت زوبره واقف هيفرتك البنطلون منه من الانتصاب …

مش عرفت اركذ في تفاصيل كتير ومش اخدت في بالي قولت عادي عشان صاحي من النوم وهو مرات كتير بيصحي بتاعه واقف اكيد مكنش في بالي اي دياثه او تفكير منه انه ممكن يكون استمتع ان واحد شاف لحم مراته …

دخلت الحمام عملت تواليت وغسلت وشي واسناني زي كل روتين كل يوم وطلعت لبست ونزلت اشتري الفطار وسيبت ايمن يحاول يعمل اي حاجه كان دراعه بقي احسن ويقدر على الاقل يشخخ نفسه ويلبس اللبس البيتي عادي .

وأنا نازله على السلم اتصلت على منار تشوف لي زبون واعمل اي حجه وانزل مش كان معاها شغل اتصلت على ام خالد نفس الكلام قالت ربط على البنات ومفيش حاجه النهارده لو حد اتصل هتبقى تعرفني ونفس الكلام مصطفي كان زعلان عشان مشيت وهربت منه المره الي فاتت مفيش عنده شغل برضه كان الجو بدري لسه مفيش حد صحي وانا مش بربط على زبون من امبارح برضه غلط مني…

كل ده وانا حاطه التلفيون بين الطرحه ووداني وايدي الاتنين بشتري حاجات وامشي وبتكلم وانا ماشيه اخيرا بعد بتاع ساعه الا ربع وانا طالعه على السلم قفلت الفون وركنته في البوك ودخلت شقتي من تاني .

على السريع عملت الفطار كنا جعانين اكلنا وقرب العصر أصحابه جم قعدو معاه ويلعبوا كوتشينه وانا كل شوي اعمل قهوه وانادي عليه وانفوخ أعمل شاي وانفخ عشان يحس ويمشيهم وخلاص المغرب هياذن جيت داخله الحمام مش قادره امسك نفسي شميت ريحه حشيش اتخنقت اكتر من ايمن وأفعاله ….

ايوه هو بيشرب وانا عارفه بس لما يكون واحده او بيشرب بره لكن اول مره يخلي أصحابه يشربوا في الشقه دخلت تاني كلمت منار معاها لما زهقت مني التانيه طول اليوم بنكلم بعض وانا مش عايزه انزل واسيبه عشان شكله أدام أصحابه…

دخل عليا وانا كنت شايطه وعلى اخري زي ما يكون حاسس برد فعلي كتم صوتي بالعافيه وقعدت يترجاني ويتحايل عليا اعمل اي لقمه عشان ينزل بيهم وفعلا خرجت عملت بيض عيون وسخنت عيش وعملت سلطه وبطاطس مقليه وجبنه مش عملت اكل مش هعلف فيهم كل يوم اكيد يعني كسمهم .

بعد العشا بساعه ايمن فعلا نزل بيهم وانا قفلت الباب ودخلت اخدت دوش اخيرا وغيرت هدومي وقعدت اعد في الفلوس الي معايا لقيتهم برضه كتير بعد المصاريف الي صرفتها حطهم مكانهم وطلعت أدام التلفزيون قعدت اقلب في الأفلام والمسلسلات لحد ما نص اليل جه …

ايمن دخل خلع هدومه رماها زي كل مره عارف ان في خدامه تلم وراه دخل الحمام وطلع قعد على الكنبه الي قصادي وكل شوي يبص عليا وعينه فيها لمعه ونجاسه انا عارفه جوزي كويس لما يكون زوبره واكله وعايز ينيك …

احساس الذنب جوايا بقى معدوم واسبوع او اكتر وقت كافي اني مش اتنكت منه ولا من غيره اني اصالحه واراضيه هو كمان هو تقريبا شهر اول اقل مش لمسني ولا زوبره لمح كسي وانا كمان احساسي بالذنب بداء في التلاشي وعقلي وجسمي اتعود على الخيانه…

ومع ذلك دماغي اشتغلت اني استغل احتياج ايمن للنيك يبقى في صالحي واني أعرض عليه الخطه الي تخيله يرضي اشتغل مع منار الشغل الوهمي عشان الحجه تبقى مقننه وبرضى منه قرب عليا وانا فارده رجلي وقعد يقولي وحشتني والكلام ده قطع كلامه ام خالد بترن عليا نسيت اقفل الفون يادي الوقعه اكيد متعرف ان جوزي جنبي وممكن تقول كلام يخرب بيتي .

ارتبكت شوي وفي الاخر قولت ل ايمن انا داخله اكلم ام خالد صاحبه الجمعيه تلاقيها عايزه الاسم المتأخر علينا هكلما وانا بجهز لك يا قلبي بوسته في خده وجريت على اوضه النوم وانا داخله برن عليها عشان الرنه بتاعتها خلص وفعلا دخلت وقفلت باب اوضه النوم ورايا وفتحت عليا علطول….

كلمتها طبيعي وحسيت ان ايمن واقف بتجسس عليا شوفت خياله معرفش عمل كده ليه وهل حس بحاجه معرفش المهم بكل الطرق كلمتها طبيعي جدا وهي تقولي بكره في زبون اقولها عشان خاطري اصبري علينا يومين بس هجهز الفلوس تقولي البسي حاجه حلوه اقولها عشان خاطر منار المره دي وهي ولا هنا اخيرا فهمت ان جوزي جنبي وسامع الحوار وانا في موقف زفت ….

قالت هو جوزك جنبك قولتها ايوه هاجي بكره انا ومنار وهحاول اجيبلك اي فلوس فهمت ان الجو عندي مشدود قفلت معايا في الكلام وقفلت طبيعي وانا من باب الثقه قربت من الباب وفتحت الاسبيكر عشان لو ايمن لسه واقف يسمع ويتأكد انها واحده وكمان صاحبه الجمعيه وفعلا الرنه كانت في صالح الإقناع باني انفذ الخطه صح …

جهزت ل ايمن فل ميكب ولبس بدله رقص ضيقه وسكسي اوي عليا والإكسسوارات وعملت قمطه الرقاصات وطلعت على ايمن بره لقيته بيفرق حشيش وبيرول سجارتين وكان داخل بكيسه سوده لقيتها ادامه واول ما شافني قاعده جنبه فتح الكيس طلعت زجاجه بيره مش فاكره تركيذ كام بس تقريبا ستلا ٤او٧% استغربت من الي بيعمله بس قولت عدي الليله يا بت يا حنين بلاش تنكدي عليه عشان يوافق ….

ولع الجوب وبداء يشرب وشغل الاب توب ووصله على السماعات وشغل موسيقى رقص قومت ارقص له واهز وسطيي واتمايل عليه كأنه في كباره مش بيته المحترم وكأنه مع شرموطه مش مراته خالص بعد ما تعبت من الرقص وجسمي بقى كله عرق المروحه مش عامله حاجه …

جيت جنبه لقيته بيقولي خدي دي هتبقى كويسه قولت له ايه ده قالي ده برشام للصداع والتعب قولت له بس ده ربع حبايه لاء يا اخويا اوعي يكون بتاع من القرف الي بتشربوه ده قالي لاء و**** ده مزاج وانا هاخد زيك ربع اهو ورفع الربع قرشه تحت سنانه وشرب مايه بعديه كنت خايفه بس بعد أصرار منه اخده وبلعت مايه وراه قعدنا نتكلم ونرغي بتاع ساعتين ولع سجاره وانا راكذه عليه من الجنب لقيته بيحط الفلتر على شفايفي ضربت ايده وقولت في راجل يعمل في مراته كده قالي مش احنا بنحب بعض يبقى ستر وغطا على بعض نعمل الي يعجبنا طلما جوه البيت بره البيت ننسي اي حاجه.

جربي انا بقولك انتي خايفه من ايه واوعدك مس هكلمك بعديها قولت له دي طعمها مقرف قعد يقنع فيا لحد ما وافقت طبعا من جوايا كنت عايزه اجرب من الاحساس وانا عند منار وفعلا وهي في ايده وبين صوابعه سندني بايده وخلاني اخدت نفس كحيت برضه نفس الكحه ضحك برضه وقالي لسه هتتعلمي ونفس في التاني لحد ما خلاني قعدت ادامه وفردت رجلي وولعت اول سجاره في حياتي لنفسي …

بقيت كل ما أشد نفس وانفخ في الهواء بتاعه يبقى ناشف تحته وانا شايفه كان أفعال الشذوذ متعه ليه ومن هنا بداءت اخاف من ايمن في افعاله خلت اول سجاره والوقت بيمر عدي بتاع ساعه لقيت دماغي حلوه ومزاجي بقى جميل اوي وهاديه وفي نفس الوقت سعيده اوي مزاجي كان حلو اوي عرفت بعديها انه بسبب ربع الحباية كان تامول المنشط …

ايمن ولع الجوب التاني ومع الوقت ونفس الحوار قدر يخليني اخد نفس حشيش في التاني بس هم نفسين وكنت خلاص زوري هينفجر وصدري كنت حاسه انه نار جهنم جويا وطبعا الليله كملت ب بوقين بيره من الي شربناها والليه احلوت علي كده ايمن نظف مكانا وانا زي ما اكون مسطوله عارفه كل الي بيدور حوليا بس فس نفس الوقت هااديااه اوي وجسمي مرتاح ومش عايزه مشاكل ولا اي حاجه عايزه ابقى مبسوطه وبس .

لقيته شغل الاب توب وفتح النت من الفلاشه كان النت ايمها فلاشه للي يفتكر منكم ودخل مواقع مش فاكره ايه وشغل قصه اول مره في حياتي اقراء قصه كنت فاكرها عاديه في البدايه اقنعني اقراء اخدني على صدره وحط الاب على رجلنا وبدأنا في القصه .

القصه كانت في البدايه حب واحد ومراته بعد كده اخدت جو تاني استغربت لقيته هيزعل لو مش كملنا كملت لحد ما البطل بيقنع مراته تلبس قميص وتخرج على صحبه مش فاكره تفاصيل اوي ولقيت نفسي الاحداث شدتني وبقراء ومش مع أيمن خالص وهو كل شوي يسألني وصلتي فين اشاور مش قادره ارد يعمل سكرول للصفحه الي بعديها والأحداث تحسن لحد ما البطل اقنع مراته تتناك من واحد صحبه ومراته كانت راضيه وهو كل شوي يبص ليا وانا مندمجه مع القصه والأحداث…

في القصه الي قرأتها معاه ..

الطل اتجوز خطيبته وبعد الجواز حس بملل الروتين دخل حياتهم حبو يغير جو اخدها مصيف لبست مايوه وبعديها قرأت قصص سكس زي ما ايمن بداء يعمل معايا وبعديها خلاها تدخل على صحبه وهم قاعدين بقميص نوم كأنها متعرفش ان حد معاه والأحداث بتكمل ان صاحبه ينيك مرات البطل والقصه تنتهي ان جوزها وصاحبه ينكوها وهي راضيه وكمان بتمعهم وكمان مبسوطه خلصت القصه …

القصه الي قرأتها خلصت والفجر بايذن واحنا بره في الصاله ايمن قفل الاب وسندني ندخل جوه معاه وبدأنا ماتش نيك ابن فاجره ايمن ينيك وانا انزل على اخري بسبب الحرمان ماشي بسبب الي شربته ماشي بسبب القصه ماشي بقيت بتناك بمزاج عمري ما حسيته في حياتي لحد ما ايمن همجية البدايه انتهت وبداء ينيكي وضع الكلاسيك وبداء يتكلم معايا اول مره اسمعه في حياتي…

ايمن سألني ايه رايك في القصه ؟.

قولت له حلوه بتسأل ليه ..
قالي عادي باخد رايك مش قرنيها سوى ؟
كانت حلوه بس غريبه اول مره اشوف كده
قالي لاء عادي في كتير بس هم استمتعوا جامد
حنين : تقصد ايه
ايمن : عادي انتي مش ملاحظه انها كانت مبسوطه
حنين : عشان جوزها متناك مش بيغير عليها
ايمن : بالعكس مش اتخانق عشان انعكست في الشارع
حنين : وخلى واحد ينكها ده متناك
ايمن : بس القصه عجبتني
حنين : عجبتك ازاي يا متناك يعني عايز تبقى زيه
ايمن : سكت مش عرف يرده
حنين : في ايه زوبره هيقسمني نصين مالك النهارده
ايمن : كلامك بيهجني
حنين : كلام ايه يا متناك هجت على مرات الديوث عايز تنكها
ايمن : لاء عايزك انتي الي تتناكي

انتفضت من مكاني وقومته من عليا وفوقت من كل الي شربته والقرف الي ضحك عليا بيه .
انت بتقول ايه بتتكلم جد قسما ب**** لروح بيت امي مش قاعده فيها انت يتخاف منك عايز تمسك عليا حاجه وترمين عند امي انت بتختبري انا يا أيمن.

قعد يحلف انه مش هيقول كده تاني وانه كلام وبس ومش هيتكرر تاني وانه كلام افتكر انه تسخين عشان الملل والكلام ده قعد يصالحني لحد ما رضيت ايوه انا بتناك من غيره في في بالي هبطل وهبقى وفيه تاني ليه بس ده مش معناه ان جوزي يبقى ديوث .

رجعنا تاني للنيك بعد صلح من طرف واحد ومنه هو واول مره تحصل حتى لو هو الي غلطان كنت لازم انا الي اصالحه رجعنا للنيك تاني وبعد مفيش عشر دقايق الكلام جاب بعضه تاني ولمح للقصه قولت اجاريه عشان اعرف تفكيره واريحه لحد ما اخلص وبعديها هشوف اعمل ايه .

قالي انا بحبك موت وانتي بتحبيني انا عايز نعمل الي يعجبنا جوه السرير واول ما نخلص ونخرج ننسي كل الي حصل بينا هيبي كلام جنس وبس واوعدك ينتهي بره السرير ومش هقولك ربع كلمه عنه .

قولتله يعني عايز ايه مني ؟
قالي نتخيل القصه احنا الابطال ونعيش مع بعض كأنهم مكانا وانتي تتخيلي ان البطل معاكي وانا اتخيل البطله ونعيش جو النيك بشكل جديده واول ما نخلص نبقي طبعيين تاني وننسي كل الي حصل وانتهي قولتي ايه .

قولت وكده مش خيانه ؟
قالي لاء احنا مع بعض واكيد انا مش عبيط يعني عشان افكر انك ممكن تعملي كده بجد احا مفيش مخلوق يقدر يلمس شعره منك غيري انتي هبله .

صدقته بس قولت انا كمان افرض شروطي عليه مفيش احسن من اللحظه دي يوافق فيها.

قولتله موافقه بس بشرط ؟
قالي اامري وانا انفذ بس وافقي عشان خاطرى!!

منار صحبتي شغاله بتعمل اكل بيتي وتبيعه على النت وفي حفلات بتعمل الاكل ليها والعزائم شغاله كل يوم والشغل معاها حلو اوي وحالتها بقيت حلوه بسبب الشغل عايزه اشتغل معاها هم كام ساعه في اليوم وابقى معاك وانت شايف حالتنا تصعب على الكافر وأم خالد كلمتني عشان الجمعيه تاني وبصراحه كتر الف مليون خيرها هي ومنار .

انا اظن هشتغل في البيت مع صحبتي يعني ولا شمال ولا يمين وعندها في البيت كمان مش شغل بره وهكسب حلو اوي مش اقل من متين جنيه او ميه اقل حاجه المبلغ كبير اخر الشهر وافق عشان خاطري عشان خاطري يا ايمن واوعدك اعملك الي انت عايزه كله.

بعد تفكير شوي كان متردد بس وافق مكنش في مفر مني المره دي فرحت انا كمان اوي واترميت عليه مصيت زوبره من الاول وبقى مزاجي احسن مليون مره من الاول وركبت عليه فارسي شوي وقلبني تاني كلاسك عشان عايز يتكلم مش عايز ينيك هو عايز يسمع مني ويشوفني وانا بتكلم وده الي حصل .

تخيلت معاه الي حصل في القصه وحكيت له كأني انا الي بتناك من البطل وصاحبه وهو كمان حكي الي شافه الصبح من محصل النور وانه كان هايج عليا لما شاف محصل النور مشى ايده على زوبره وانا بجيب الفلوس من البوك استحملت بالعافيه الوضع عشان ايمن ينزل وانا فصلت من جوايا وقرفت وكنت عايزه ارجع من كلام ايمن عليا ومن موقف تأكدت ان جوزي بداء يدخل في حوار الدياثه رسمي ..

حكيت له آخر مشهد من القصه اني بتناك من البطل وجوها مع بعض معايا والاتنين نزلوا جوه كسي ومفيش دقيقه لقيت ايمن جاب لبنه زي الخول وبقى بيجعر وهو بينزل قلبته من عليا وهو لسه بينزل وقولته انا رايحه عند بيت ابويا مش عايزه اشوف وشك تاني انت انسان مقرف وعمرك ما هتتغير ابدا وجريت على قاعده الحمام حطيت وشي في قلبها قعدت ارجع حاجات صفراء ومايه برياله وعيني كأنها هتتخلع مني ونار وصهد في صدري والصداع خلاص هيموتني شطفت بوقي ونشفت وشي وهو ماشي ورايا بالخطوه مش عارف يلمسني ولا يقول ايه من الي حصل ….

يدوب داخله اوضه النوم ولقيت الأرض بتلف بيا واترميت على الأرض مش عرفت حصل ايه تاني بعديها غير لما صحيت لقيت الجو ضلمه ولسه لابسه بدله الرقص وريحتي نتنه تقرف الكلب من الشورب فتحت الاباجوره لقيت ايمن قاعد ادامي على كرسي التسريحه واول ما شوفته ……

يتبع …..

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى